Asistent audítora

HEADSCOUT s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Podiel na príprave správ pre klientov a posudzovaní, ako zlepšiť interné procesy
  • Udržiavanie audítorskej dokumentácie v poriadku
  • Kontrola účtovných dokladov a dokumentov, zisťovanie ich kompletnosti a presnosti
  • Práca na návrhoch a odporúčaniach pre klientov na základe auditu
  • Participácia na posudzovaní presnosti a správnosti finančných klientov


Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v renomovanej spoločnosti
  • Možnosť kariérneho rastu
  • Interné školenia
  • Dynamická a zaujímavá náplň práce
  • Spolupráca so skúsenými audítormi a daňovými poradcami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Našim klientom je spoločnosť, ktorá poskytuje okruh komplexných poradenských služieb v audítorskej
a účtovnej oblasti, vrátane daňového poradenstva. Spoločnosť pôsobí na trhu 24 rokov a spravujú účtovníctvo
viac ako 100 klientom a disponujú licenciou daňového poradcu aj audítora.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Účtovníctvo a audítorstvo

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť legislatívy SR v oblasti ekonomiky
  • Dobré organizačné a komunikačné zručnosti
  • Ochota cestovať za zákazníkmi po západnom Slovensku
  • Otvorenosť novým poznatkom
  • Vzdelanie v odbore účtovníctvo a audítorstvo je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

HEADSCOUT s.r.o. je personálna spoločnosť, ktorá sa zameriava na recruitment a headhunting najlepších profesionálov naprieč všetkými odvetviami a oblasťami. Najrýchlejšie rozvíjajúca sa personálna spoločnosť s dôrazom na kvalitu a rýchlosť poskytovaných služieb. V súčasnosti nám dôveruje viac ako 70 medzinárodných klientov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Kráľová
Tel.: +421917526785
E-mail: poslať životopis
ID: 4821205  Dátum zverejnenia: 2.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac