We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny referent/-ka pre oblast. riaditeľstvo Senica
Miesto práce
Senica
Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Náplň práce
Náplň práce:
- referent na regionálnom oddelení internej obchodnej siete podporujúcej poskytovanie poistných produktov/správa administratívy s tým súvisiaca
- komunikácia s priamim nadriadeným a so spolupracujúcimi odbormi v rámci spoločnosti
- komunikácia so zástupcami obchodnej siete
- sledovanie a dodržiavanie – metodiky a interných oznámení pre obchodnú sieť
- práca so štatistikami, reporting – spracovanie a vyhodnocovanie údajov
- správa agendy spojenej so zazmluvňovaním, zmenami a odzmluvňovaním nových a existujúcich FK
- individuálne zadania podľa pokynov nadriadeného
- materiálno – technické zabezpečenie pre oddelenie
- participácia pri organizácii školení/akcií s min. počtom 30 až 300 účastníkov
Požiadavky na kandidáta:
- orientácia v poisťovníctve (životné a neživotné poistenie) výhodou
- skúsenosti s administratívou výhodou
- min. 2 – 3 roky aktívna prax s MS Excel/Word/PowerPoint
- operatívne myslenie
- práca so štatistikami – spracovanie a vyhodnocovanie údajov
- organizácia školení/akcií (pre väčšie skupiny)
- ukončené SŠ / VŠ vzdelanie (ekonomického zamerania výhodou)
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) – pokročilý/expert
- vodičský preukaz je výhodou
- znalosť anglického jazyka je výhodou
- komunikatívnosť / vyjednávacie schopnosti
- asertivita, trpezlivosť, flexibilita
- tímová práca, zmysel / cit pre detail, precíznosť
Termín nástupu:
15.10.2018 prípadne dohodou
Čo ponúkame:
- skrátený pracovný pomer (na necelé 4 hod denne) + zvyšné hodiny na základe zmluvy o obchodnom zastúpení
- finančné ohodnotenie: za skrátený pracovný pomer 400 € brutto + fixná odmena na základe zmluvy o obchodnom zastúpení 650 € brutto
- výkonnostné bonusy vyplácané 2x ročne (každý až do výšky mesačného platu)
- podiel na hospodárskych výsledkoch spoločnosti (až do výšky mesačného platu)
- príspevok zamestnávateľa na firemné životné poistenie a domáce tarify na vybrané poistné produkty do výšky 50%
- príspevok na zdravotnú starostlivosť
- relaxačno-rehabilitačné pobyty hradené zamestnávateľom spojené s čerpaním 3 dní voľna navyše
- firemné víkendové akcie (Letné športové hry, Stretnutie turistov, Antistress víkend, Deň detí, Mikuláš)
Upresnenie miesta výkonu práce:
Štefánikova 698
905 01 Senica
Informácie pre uchádzača:
Ak Vás naša ponuka zaujala, prihláste sa prosím do uvedeného výberového konania kliknutím na "Odpovedať" a pripojením Vášho profesijného životopisu a motivačného listu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz poisťovne, a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s.. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 850 zamestnancov a 2500 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov. Od roku 2021 je hrdým celosvetovým olympijským a paralympijským partnerom ako oficiálny poisťovací partner.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Kontakt
ID: 3503942
Posting date: 29.9.2018
2018-09-29
location: okres Senica Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Poisťovací poradca Company: Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., Bratislava
The job comes from another website or source.