We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sales Expert
Greg Hamm, s. r. o.
Miesto práce
Slovenská republika, Bratislava, okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Nitra, okres Poprad, okres Prešov, Košice
Slovenská republika, Bratislava, okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Nitra, okres Poprad, okres Prešov, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
od 7 Eur / hodina brutto
od 7 Eur / hodina brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce SALES EXPERTa budú na vybraných predajných miestach nasledovné činnosti:
- predstavovanie, demonštrácia, komunikácia benefitov pre spotrebiteľa a ponuka zapožičania/predaja produktu;
- podpora existujúcich užívateľov – riešenie problémov so zariadením, čistenie, reklamácia;
- uskutočňovanie podpory predaja formou priamej ponuky spotrebiteľovi podľa príslušných pravidiel a pokynov zadávateľa;
- kontrola zásob produktov, zabezpečovanie potrebného množstva tovaru;
- príprava pracoviska, vystavovaných propagačných materiálov, udržiavanie poriadku a čistoty;
- aktívna prezentácia a ponuka zákazníkom podľa inštrukcií obdržaných na školení, následný predaj produktov;
- monitorovanie trhu a chovania spotrebiteľov, poskytovanie spätnej väzby na proces a aktivity – podnety na zlepšenie;
- evidencia aktivít v systéme zamestnávateľa a zadávateľa;
- vykonávanie reportingu prostredníctvom systému zadávateľa;
- dodržiavanie predpísaného vzhľadu a oblečenia.
- predstavovanie, demonštrácia, komunikácia benefitov pre spotrebiteľa a ponuka zapožičania/predaja produktu;
- podpora existujúcich užívateľov – riešenie problémov so zariadením, čistenie, reklamácia;
- uskutočňovanie podpory predaja formou priamej ponuky spotrebiteľovi podľa príslušných pravidiel a pokynov zadávateľa;
- kontrola zásob produktov, zabezpečovanie potrebného množstva tovaru;
- príprava pracoviska, vystavovaných propagačných materiálov, udržiavanie poriadku a čistoty;
- aktívna prezentácia a ponuka zákazníkom podľa inštrukcií obdržaných na školení, následný predaj produktov;
- monitorovanie trhu a chovania spotrebiteľov, poskytovanie spätnej väzby na proces a aktivity – podnety na zlepšenie;
- evidencia aktivít v systéme zamestnávateľa a zadávateľa;
- vykonávanie reportingu prostredníctvom systému zadávateľa;
- dodržiavanie predpísaného vzhľadu a oblečenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO VÁM PONÚKAME?
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- kreatívnu prácu s ľuďmi.
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- kreatívnu prácu s ľuďmi.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás táto pozícia zaujala, neváhajte sa nám ozvať v čo najskoršej dobe na e-mail [email protected], alebo na telefónne číslo 0908 290 430, radi zodpovieme akékoľvek Vaše otázky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO OD VÁS OČAKÁVAME?
- flexibilitu a proaktívny prístup;
- schopnosť pracovať pod tlakom a v prostredí, kde sa pohybuje nárazovo väčšie množstvo ľudí;
- schopnosť osloviť rôzne typy ľudí i s odlišnými záujmami, či životným štýlom a vedieť s nimi komunikovať;
- pracovať samostatne, plánovať si svoj čas a rozhodovať sa;
- dobré administratívne zručnosti (znalosť práce s iPadom, dobrá orientácia v práci so zmluvami);
- ochota prijať hmotnú zodpovednosť za zverené pracovné nástroje.
OD SALES EXPERTa ZÁROVEŇ OČAKÁVAME, ŽE BUDE:
- komunikatívny;
- reprezentatívny;
- flexibilný;
- mať excelentné prezentačné schopnosti.
- flexibilitu a proaktívny prístup;
- schopnosť pracovať pod tlakom a v prostredí, kde sa pohybuje nárazovo väčšie množstvo ľudí;
- schopnosť osloviť rôzne typy ľudí i s odlišnými záujmami, či životným štýlom a vedieť s nimi komunikovať;
- pracovať samostatne, plánovať si svoj čas a rozhodovať sa;
- dobré administratívne zručnosti (znalosť práce s iPadom, dobrá orientácia v práci so zmluvami);
- ochota prijať hmotnú zodpovednosť za zverené pracovné nástroje.
OD SALES EXPERTa ZÁROVEŇ OČAKÁVAME, ŽE BUDE:
- komunikatívny;
- reprezentatívny;
- flexibilný;
- mať excelentné prezentačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme aktívni na trhu od roku 1999. Poskytujeme klientom profesionálny full service v oblasti sales promotion, event managementu, merchandisingu, logistiky, skladovania a distribúcie. Sídlo spoločnosti je v Bratislave. http://www.greghamm.com/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3064303
Posting date: 20.8.2017
2017-08-20
location: Slovenská republika, Bratislava, okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Nitra, okres Poprad, okres Prešov, Košice Position: Account manager, Hosteska, Key account manager, Odborný predajca, Produktový manažér Company: Greg Hamm, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 7 Eur / hodina brutto