We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistentka na sekretariáte reklamnej agentúry
JandL, marketing a reklama, s.r.o.
Miesto práce
Štefánikova, Bratislava
Štefánikova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 EUR brutto a viac, podľa doterajších skúseností
od 900 EUR brutto a viac, podľa doterajších skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Telefonická komunikácia, prijímanie a prepájanie hovorov
• Evidencia stretnutí vo firme, vrátane starostlivosti o návštevy
• Evidencia a rozdeľovanie došlej pošty
• Evidencia a odoslanie pošty, komunikácia s poštou, riešenie prípadných reklamácií
• Nákup potravín podľa inštrukcií nadriadeného,
• Pravidelná kontrola údajov vo firemných vizitkách a ich aktualizácia
• Zodpovednosť za bezchybnosť všetkých dostupných identifikačných znakov klientov vo výstupoch na klientov aj dodávateľov
• Starostlivosť o poriadok prevádzky (vstupné priestory, kuchynky, rokovacie miestnosti, v prípade potreby dopĺňanie hygienického programu)
• Archivácia písomností, skartácia pridelených dokumentov
• Evidencia výpožičiek zo sekretariátu – dataprojektor, fotoaparáty
• Skenovanie a kopírovanie písomností podľa zadania
• Komunikácia s kuriérskymi službami, evidencia kuriérskych jázd, schvaľovanie faktúr za kuriérske služby
• Evidencia výpožičiek z agentúrnej knižnice, objednávanie kníh do knižnice
• Evidencia sviatkov klientov a zamestnancov (príprava gratulačných listov/mailov)
• Dodržiavanie termínov pravidelnej údržby kávostrojov
• Kontrola pravidelnej dodávky pitného režimu,
• Objednávanie a archivácia periodík,
• Pomoc pri príprave domácich a zahraničných služobných ciest podľa pokynov nadriadených (zabezpečovanie ubytovania, leteniek, letiskových transferov, schvaľovanie faktúr s tým spojených)
• Organizačné zabezpečenie stretnutí v agentúre, občerstvenie počas prezentácií
• Vozový park - termíny servisných kontrol v zmluvných servisoch, termíny STK, objednávanie do autoumyvárky, objednávanie sezónneho prezúvania pneumatík, v prípade potreby nákup nových pneumatík (po schválení nadriadeným), odvoz áut do servisov (požadujeme skúsenosti so šoférovaním aj väčších osobných vozidiel),
• Riešenie poistných udalostí - nahlásenie PU do zmluvnej poisťovne, obhliadky, opravy vozidiel po PU, komunikácia s poisťovňou, následné dosledovanie doriešenia PU
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci agentúry
• Evidencia stretnutí vo firme, vrátane starostlivosti o návštevy
• Evidencia a rozdeľovanie došlej pošty
• Evidencia a odoslanie pošty, komunikácia s poštou, riešenie prípadných reklamácií
• Nákup potravín podľa inštrukcií nadriadeného,
• Pravidelná kontrola údajov vo firemných vizitkách a ich aktualizácia
• Zodpovednosť za bezchybnosť všetkých dostupných identifikačných znakov klientov vo výstupoch na klientov aj dodávateľov
• Starostlivosť o poriadok prevádzky (vstupné priestory, kuchynky, rokovacie miestnosti, v prípade potreby dopĺňanie hygienického programu)
• Archivácia písomností, skartácia pridelených dokumentov
• Evidencia výpožičiek zo sekretariátu – dataprojektor, fotoaparáty
• Skenovanie a kopírovanie písomností podľa zadania
• Komunikácia s kuriérskymi službami, evidencia kuriérskych jázd, schvaľovanie faktúr za kuriérske služby
• Evidencia výpožičiek z agentúrnej knižnice, objednávanie kníh do knižnice
• Evidencia sviatkov klientov a zamestnancov (príprava gratulačných listov/mailov)
• Dodržiavanie termínov pravidelnej údržby kávostrojov
• Kontrola pravidelnej dodávky pitného režimu,
• Objednávanie a archivácia periodík,
• Pomoc pri príprave domácich a zahraničných služobných ciest podľa pokynov nadriadených (zabezpečovanie ubytovania, leteniek, letiskových transferov, schvaľovanie faktúr s tým spojených)
• Organizačné zabezpečenie stretnutí v agentúre, občerstvenie počas prezentácií
• Vozový park - termíny servisných kontrol v zmluvných servisoch, termíny STK, objednávanie do autoumyvárky, objednávanie sezónneho prezúvania pneumatík, v prípade potreby nákup nových pneumatík (po schválení nadriadeným), odvoz áut do servisov (požadujeme skúsenosti so šoférovaním aj väčších osobných vozidiel),
• Riešenie poistných udalostí - nahlásenie PU do zmluvnej poisťovne, obhliadky, opravy vozidiel po PU, komunikácia s poisťovňou, následné dosledovanie doriešenia PU
• Spolupráca s inými oddeleniami v rámci agentúry
Zamestnanecké výhody, benefity
Toto ponúkame:
- Full-time pozíciu v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku.
- Pohodlnú stoličku v peknom priestore v centre mesta.
- Ranný bufet s čerstvými ovocnými šťavami a nátierkami, ale aj (ne)pravidlený poobedný snack.
- Pravidelné teambuildingy a iné firemné akcie.
- Medzinárodný priateľský kolektív.
- Lektora angličtiny priamo vo firme.
- Full-time pozíciu v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr na Slovensku.
- Pohodlnú stoličku v peknom priestore v centre mesta.
- Ranný bufet s čerstvými ovocnými šťavami a nátierkami, ale aj (ne)pravidlený poobedný snack.
- Pravidelné teambuildingy a iné firemné akcie.
- Medzinárodný priateľský kolektív.
- Lektora angličtiny priamo vo firme.
Informácie o výberovom konaní
Svoje životopisy a referencie posielajte na [email protected], do predmetu napíšte "Asistentka na sekretariát"
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o túto pozíciu. Telefonicky budeme kontaktovať tých z vás, ktorých vyberieme do užšieho výberu. Za pochopenie vám ďakujeme.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o túto pozíciu. Telefonicky budeme kontaktovať tých z vás, ktorých vyberieme do užšieho výberu. Za pochopenie vám ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme niekoho, kto nemá vyhranený názor, čo by asistentka robiť mala a čo nie. Niekoho, kto vie, že práca v reklamnej agentúre (a platí to tak pre manažéra, ako pre asistentku) je o pružnosti, schopnosti prijímať zmenu a o nutnosti poradiť si. Ak máte tieto schopnosti, a okrem nich aj zodpovedný prístup k zadaným úlohám, orientáciu na výsledok, dochvíľnosť, čestnosť, dodržiavate stanovené termíny a sľuby, máte aktívny prístup k životu, vítate nové veci a efektívne postupy a ste navyše múdra, priateľská a milá bytosť, tak sa tešíme na stretnutie s Vami.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Full-service reklamná agentúra s dlhou históriou a množstvom skúseností. Od nášho vzniku v roku 1993 sme prešli dlhú cestu, pomohli sme stovkám veľkých aj menších klientov a stali sa jednou z najväčších agentúr na slovenskom reklamnom trhu. V roku 2010 sme prekročili hranice – v súčasnosti máme pražskú a viedenskú pobočku a klientov v ďalších krajinách, ako aj projekty mimo reklamnej činnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3744626
Posting date: 21.8.2019
2019-08-21
location: Bratislava Position: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: JandL, marketing a reklama, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 900 EUR brutto a viac, podľa doterajších skúseností