We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny/a referent/ka
Key Marketing, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 500 EUR/mesiac800 EUR + prémie, bonusy v stovkách eur
800 - 1 500 EUR/mesiac800 EUR + prémie, bonusy v stovkách eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Key Marketing hľadá na dlhodobú spoluprácu pohodových kolegov, ktorí sa neboja nových výziev. Ak si pracovitý, ambiciózny a láka Ťa naučiť sa nové veci z oblasti finančných trhov, radi Ťa u nás privítame!
Čo bude Tvojou úlohou?
- ako prvé sa dôkladne zaškolíš a zabehneš do chodu a činnosti firmy, všetko zaplatíme
- svoje získané poznatky budeš môcť pretaviť do praxe pri telefonickej a mailovej komunikácií s klientmi za účelom sprostredkovania zaujímavých obchodných príležitostí
- budeš mať možnosť kariérne rásť a pripravovať sa na vyššiu a odbornejšiu pozíciu vďaka neustálemu vzdelávaniu a novým poznatkom z brandže
- vykonávanie určených obchodných cieľov a plánov
Čo bude Tvojou úlohou?
- ako prvé sa dôkladne zaškolíš a zabehneš do chodu a činnosti firmy, všetko zaplatíme
- svoje získané poznatky budeš môcť pretaviť do praxe pri telefonickej a mailovej komunikácií s klientmi za účelom sprostredkovania zaujímavých obchodných príležitostí
- budeš mať možnosť kariérne rásť a pripravovať sa na vyššiu a odbornejšiu pozíciu vďaka neustálemu vzdelávaniu a novým poznatkom z brandže
- vykonávanie určených obchodných cieľov a plánov
Zamestnanecké výhody, benefity
-nadštandardné motivujúce odmeny
-kariérny rast
-príjemné pracovné prostredie v nových a moderných priestoroch
-dlhodobá spolupráca
-participácia na nových projektoch
-služobný telefón a služobný počítač
-pravidelné firemné posedenia a akcie
- asistencia a podpora pri obchodovaní na globálnych kapitálových a komoditných trhoch
- školenia hradené firmou - aktívne mesačné školenie, právne poradenstvo, zahraničné stáže, skúšky a certifikáty
- ponuka práce na živnosť alebo dohodu
- neustále vzdelávanie sa v oblasti obchodu
- motivačné ohodnotenie pre zamestnanca mesiaca
-kariérny rast
-príjemné pracovné prostredie v nových a moderných priestoroch
-dlhodobá spolupráca
-participácia na nových projektoch
-služobný telefón a služobný počítač
-pravidelné firemné posedenia a akcie
- asistencia a podpora pri obchodovaní na globálnych kapitálových a komoditných trhoch
- školenia hradené firmou - aktívne mesačné školenie, právne poradenstvo, zahraničné stáže, skúšky a certifikáty
- ponuka práce na živnosť alebo dohodu
- neustále vzdelávanie sa v oblasti obchodu
- motivačné ohodnotenie pre zamestnanca mesiaca
Informácie o výberovom konaní
Do nášho kolektívu hľadáme nových kolegov, ktorí nemusia mať predchádzajúcu prax ani odborné vzdelanie, ale nechýba im chuť učiť sa novým veciam a hľadajú motiváciu finančného a kariérneho rastu. Ponúkame zamestnanie, ktoré Vás bude skutočne baviť a užijete si s nami maximum úspechu na poli finančných trhov. Naučíme Vás obchodovať a porozumieť kapitálovým trhom.
Všetko potrebné s radosťou zabezpečíme, na oplátku očakávame plné pracovné nasadenie :)
Všetko potrebné s radosťou zabezpečíme, na oplátku očakávame plné pracovné nasadenie :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Pracovná pozícia nie je vhodná pre študenta
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Akého uchádzača hľadáme:
- Ambiciózny typ, ktorý chce v živote niečo dosiahnuť
- S minimálne stredoškolským vzdelaním
- S aktívnym prístupom k práci, s ochotou k ďalšiemu vlastnému rozvoju v rámci firmy
- Samostatný, zodpovedný, spoľahlivý
- S bežnou znalosťou práce na PC na úrovni bežného užívateľa
- S vlastnými nápadmi, ako svoju prácu robiť lepšie a efektívnejšie
- So schopnosťou ako samostatnej práce, tak práce v tíme
- Ambiciózny typ, ktorý chce v živote niečo dosiahnuť
- S minimálne stredoškolským vzdelaním
- S aktívnym prístupom k práci, s ochotou k ďalšiemu vlastnému rozvoju v rámci firmy
- Samostatný, zodpovedný, spoľahlivý
- S bežnou znalosťou práce na PC na úrovni bežného užívateľa
- S vlastnými nápadmi, ako svoju prácu robiť lepšie a efektívnejšie
- So schopnosťou ako samostatnej práce, tak práce v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
ID: 3910634
Posting date: 11.5.2020
2020-05-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Marketingový pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Company: Key Marketing, s.r.o.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac