We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent administratívy, IMS a nákupu
Matching s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, významnú výrobno-obchodnú spoločnosť, hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Referent administratívy, IMS a nákupu. Jeho pracovná náplň je nasledovná:
• zabezpečuje administratívne záležitosti týkajúce sa chodu právneho oddelenia, oddelenia IMS a oddelenia nákupu a špecifické úlohy podľa povahy práce týchto oddelení (styk s dotknutými úradmi a inštitúciami, klientmi, poštou a pod.)
• eviduje došlú poštu v súlade s internými smernicami spoločnosti a zabezpečuje jej distribúciu kompetentným úsekom a zamestnancom
• zabezpečuje evidenciu, spracovanie a odoslanie pošty doručenej jednotlivými úsekmi za účelom jej odoslania príslušným adresátom
• vykonáva odborné a technické práce spojené s archivovaním dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu
• vykonáva archívne výpožičné služby a odborné činnosti v zmysle legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• triedi, usporadúva, skartuje prípadne inventarizuje archívne dokumenty v zmysle legislatívy a príslušných interných predpisov
• vytvára nákupné objednávky v určenom informačnom systéme a v súlade s internými predpismi spoločnosti
• realizuje nákup tovarov, materiálov a služieb podľa schválených nákupných objednávok jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít
• aktívne vyhľadáva obchodných partnerov, kontroluje termíny dodávok a ich kompletnosť, vykonáva cenovú a vecnú kontrolu faktúr
• koordinuje a sumarizuje objednávky podľa požiadaviek jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít.
• zabezpečuje administratívne záležitosti týkajúce sa chodu právneho oddelenia, oddelenia IMS a oddelenia nákupu a špecifické úlohy podľa povahy práce týchto oddelení (styk s dotknutými úradmi a inštitúciami, klientmi, poštou a pod.)
• eviduje došlú poštu v súlade s internými smernicami spoločnosti a zabezpečuje jej distribúciu kompetentným úsekom a zamestnancom
• zabezpečuje evidenciu, spracovanie a odoslanie pošty doručenej jednotlivými úsekmi za účelom jej odoslania príslušným adresátom
• vykonáva odborné a technické práce spojené s archivovaním dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu
• vykonáva archívne výpožičné služby a odborné činnosti v zmysle legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• triedi, usporadúva, skartuje prípadne inventarizuje archívne dokumenty v zmysle legislatívy a príslušných interných predpisov
• vytvára nákupné objednávky v určenom informačnom systéme a v súlade s internými predpismi spoločnosti
• realizuje nákup tovarov, materiálov a služieb podľa schválených nákupných objednávok jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít
• aktívne vyhľadáva obchodných partnerov, kontroluje termíny dodávok a ich kompletnosť, vykonáva cenovú a vecnú kontrolu faktúr
• koordinuje a sumarizuje objednávky podľa požiadaviek jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom dynamickom kolektíve,
zázemie stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu,
samostatná a zodpovedná pozícia,
možnosť profesného a odborného rastu,
ďalšie firemné výhody.
zázemie stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu,
samostatná a zodpovedná pozícia,
možnosť profesného a odborného rastu,
ďalšie firemné výhody.
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o pozíciu Referent administratívy, IMS a nákupu, pošlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku.
Vopred ďakujeme za Váš záujem, osobne budeme kontaktovať len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
“V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Matching, s.r.o. za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.
Vopred ďakujeme za Váš záujem, osobne budeme kontaktovať len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
“V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Matching, s.r.o. za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Naším klientom je úspešná a perspektívna spoločnosť, ktorá poskytuje služby širokému portfóliu klientov v priemyselnom a komunálnom segmente.
Naším klientom je úspešná a perspektívna spoločnosť, ktorá poskytuje služby širokému portfóliu klientov v priemyselnom a komunálnom segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti administratívy min. 2 roky
- schopnosť pracovať samostatne
- analytické, logické myslenie, zodpovedný prístup, proaktivita,
- znalosť a prax v oblasti archivácie a registratúry je výhodu
- schopnosť pracovať samostatne
- analytické, logické myslenie, zodpovedný prístup, proaktivita,
- znalosť a prax v oblasti archivácie a registratúry je výhodu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Matching je personálno – poradenská spoločnosť, ktorá sa orientuje na služby v oblasti recruitmentu a headhuntingu. Pre spoločnosti sme partnerom pri vyhľadávaní a rozvíjaní zamestnancov. Pre uchádzačov sme mentorom ich úspešného uplatnenia na trhu práce a ďalšieho kariérneho napredovania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 3311465
Posting date: 15.2.2018
2018-02-15
location: Košice Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent, Samostatný referent Company: Matching s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou