Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Podpora pre Back Office korporátneho predaja
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zadávať údaje a informácie zmluvných podmienok do systému – správa zmlúv
• Pripravovať podklady pre KAM/AM ( Key, Account Manager) - zmluvy, prílohy s fakturáciou a so zmenou zmluvných podmienok.
• Overovať obdržané zmluvné podmienky od KAM/AM, zavádzať ich do systému.
• Pripravovať prostredie pre fakturáciu získaných zákazníkov
• Komunikácia a spracovanie dodaných podkladov od distribučných spoločností (EE a GAS) a MDS – RK u združených zmluvách, zmena dodávateľa, nové OM, ukončenie OM, reklamácie. Spracovanie námietky .
• Tlačiť zmluvy a pripravovať ich k podpisu.
• Analyzovať zmeny zmluvných podmienok obdržaných od KAM/AM a zadávať ich do systému.
• Pri schválenej zmene zmluvných podmienok analyzovať potreby zmeny merania a zasielať požiadavku.
• Po schválení ukončenia zmluvného vzťahu vypracovávať a zasielať požiadavky na odpojenie odberného miesta.
• Prijímanie informácii o odpojení a ukončenie zmluvného vzťahu.
• Vykonávanie poradenstva ohľadom produktov pre zákazníkov pre KAM/AM na prípravu ponúk.
• Pri správe zmluvy a reklamáciách spolupráca s inými úsekmi skupiny ZSE.
• Vybavovanie požiadaviek prijatých od KAM/AM, od zákazníkov (poštou, e-mailom, telefonicky)
• Príprava a vytláčanie podkladov pre KAM/AM – na základe požiadavky
• Pripravovať podklady pre KAM/AM ( Key, Account Manager) - zmluvy, prílohy s fakturáciou a so zmenou zmluvných podmienok.
• Overovať obdržané zmluvné podmienky od KAM/AM, zavádzať ich do systému.
• Pripravovať prostredie pre fakturáciu získaných zákazníkov
• Komunikácia a spracovanie dodaných podkladov od distribučných spoločností (EE a GAS) a MDS – RK u združených zmluvách, zmena dodávateľa, nové OM, ukončenie OM, reklamácie. Spracovanie námietky .
• Tlačiť zmluvy a pripravovať ich k podpisu.
• Analyzovať zmeny zmluvných podmienok obdržaných od KAM/AM a zadávať ich do systému.
• Pri schválenej zmene zmluvných podmienok analyzovať potreby zmeny merania a zasielať požiadavku.
• Po schválení ukončenia zmluvného vzťahu vypracovávať a zasielať požiadavky na odpojenie odberného miesta.
• Prijímanie informácii o odpojení a ukončenie zmluvného vzťahu.
• Vykonávanie poradenstva ohľadom produktov pre zákazníkov pre KAM/AM na prípravu ponúk.
• Pri správe zmluvy a reklamáciách spolupráca s inými úsekmi skupiny ZSE.
• Vybavovanie požiadaviek prijatých od KAM/AM, od zákazníkov (poštou, e-mailom, telefonicky)
• Príprava a vytláčanie podkladov pre KAM/AM – na základe požiadavky
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 22.09.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, humanitné, IT, stavebné, strojárske, technické, všeobecné, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, podpora obchodu, komunikácia so zákazníkom
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, orientácia na výkon, zákaznícka orientácia, vytrvalosť a trpezlivosť , odolnosť voči stresu
*Odborné kompetencie v oblasti zákazníckych služieb
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, orientácia na výkon, zákaznícka orientácia, vytrvalosť a trpezlivosť , odolnosť voči stresu
*Odborné kompetencie v oblasti zákazníckych služieb
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3182835
Megjelentetés dátuma: 8.9.2017
2017-09-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Obchodný referent, Office manager, Referent správy zmlúv, Špecialista fakturácie a platieb Cég: Západoslovenská energetika, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou