Claims Specialist
Aon Central and Eastern Europe, organizačná zložka Slovensko
Sky Park Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
1.7.2024
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadenie a zodpovednosť za administratívne úlohy spojené s likvidáciou poistných udalostí – škody na motorových vozidlách a iných typoch neživotného poistenia.
• Zodpovednosť za procesy pri vytváraní infraštruktúry pre likvidáciu poistných udalostí (proces likvidácie iných škôd neživotného poistenia).
• Zodpovednosť za kompletný proces likvidácie poistnej udalosti – prijatie hlásenia o vzniku škody od klienta; záznam do interných systémov spoločnosti; registrácia škody v poisťovni; potvrdenie registrácie klientovi.
• Aktívna optimalizácia procesu likvidácie škodových udalostí a hľadanie možností na zlepšenie procesov.
• Hodnotenie a vyšetrovanie oprávnenosti požadovaných nárokov podľa poistných zmlúv a platných právnych predpisov.
• Pravidelná komunikácia s klientmi a poisťovňami, poskytovanie poradenských a konzultačných služieb v oblasti poistných udalostí.
• Aktívne monitorovanie otvorených a nedoriešených poistných udalostí, kontaktovanie klienta alebo poisťovne za účelom rýchleho vyriešenia poistnej udalosti.
• Zabezpečenie poistno-technického hodnotenia škody a výpočet výšky plnenia.
• Príprava reportov pre klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie a možnosti uplatnenia sa v medzinárodnej spoločnosti
• príjemné pracovné prostredie s modernými kanceláriami v Sky Park Offices
• adekvátne finančné ohodnotenie s príležitosťou ročných bonusov a ďalších výhod
• možnosť profesijného rastu a osobnej sebarealizácie prostredníctvom účasti na vybraných seminároch
• možnosti firemného vzdelávania
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame:
• organizačné, komunikačné, prezentačné a analytické schopnosti
• profesionálny prístup orientovaný na klienta
• nezávislosť
• pokročilé počítačové znalosti najmä práce s MS Excel