Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administration and Billing Specialist /Dutch language/- 100% Home Office possible
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 650 EUR/mesiac(1500 EUR as a fix part + 150 EUR monthly bonus ) The final salary package will depend on candidate's skills and previous experiences.
1 650 EUR/mesiac(1500 EUR as a fix part + 150 EUR monthly bonus ) The final salary package will depend on candidate's skills and previous experiences.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
This is your opportunity to become a part of the Administration and Billing department, which is responsible for initial processing, sorting and validation of all the invoices related to car fleet in various countries all over the Europe. This is position to strengthen the current team and support Benelux region entities of Arval from our Competence Center based in Bratislava.
The main responsibilities:
- Processing of relief vehicles (including calling to the garages)
- Damages closing in the system
- Outstanding payments
- Validation & processing of suppliers’ invoices in internal systems
- Allocation of invoices to respective repair, maintenance, damage, etc.
- Processing of extra charges invoices
- On request support of Fleet Service team during peak periods
- Formal control of invoices
- Responsibility for archiving documentation
- Working instruction preparation and participation on procedures preparation
- Ensuring suppliers payments on time and with proper amounts
- Act as a contact point for suppliers, internal customers and managements in order to provide the information about the invoices and their current processing phase
Zamestnanecké výhody, benefity
- Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
- Additional contribution for retirement saving plan
- Yearly salary review and company bonus /can reach 100% of average monthly salary/
- Cafeteria.sk benefit program
- Multisport Card for active free time
- Meal ticket – 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
- 2 sick days per year
- Hardware allowance / possibility for company notebook after trial period
- Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
- Referral Bonus for recommending new employee
- Life insurance
- Possibility to work from home
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administration
Jazykové znalosti
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administrativa/backoffice
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Attention to details and prepared for repetitive job tasks
- Structured way of working, able to deal with large data entries
- Focused
- Willing to learn
- Patient
- Responsible
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4828044
Dátum zverejnenia: 13.5.2024
2024-05-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Pokladník, Referent zúčtovania, Účtovník Spoločnosť: ARVAL COMPETENCE CENTER
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 650 EUR/mesiac