Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent produktového manažéra (zastupovenie počas MD/RD)
ASBIS SK spol. s r.o.
Miesto práce
Moldavská cesta, Košice
Moldavská cesta, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2019, ASAP
1.3.2019, ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
800,-EUR brutto / mesiac + variabilná zložka (suma základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
800,-EUR brutto / mesiac + variabilná zložka (suma základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho ASBIS tímu v rámci košickej pobočky hľadáme odborného asistenta produktového manažéra s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami, s orientáciou na vysokú kvalitu práce a zodpovednosť. Ponúkame prácu v stabilnom prostredí IT firmy s domácou a medzinárodnou pôsobnosťou. Ako odborný asistent budete zodpovedný za kompletizáciu dokumentácie, detailizáciu obchodnej ponuky podľa pokynov obchodníka, za spracovávanie podkladov na fakturáciu, včasné informovanie obchodníka o nedostupnosti tovaru, organizačné zabezpečenie realizácie obchodného prípadu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• podpora pri predaji produktov a riešení v súlade s objemom plánovaných objednávok, výnosov a zisku
• podpora pri vytváraní a udržiavaní obchodných kontaktov, organizovaní obchodných stretnutí a prezentácií so zákazníkmi, vedení obchodných rokovaní so zákazníkmi s cieľom získať objednávku
• preberanie objednávok ich kontrola a zapisovanie, informovanie o stave ich spracovania
• podávanie informácií o faktúrach, dostupnosti tovaru, prípadne cenách
• riešenie prípadných reklamácií
• spracovávanie potrebnej administratívy – vypracovávanie cenových ponúk, vrátane cenovej kalkulácie, objednávok, fakturácia
• zabezpečenie eskalácie a včasného vyriešenia problémov v spolupráci s ďalšími oddeleniami, spolupráca s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu, predaja, financií
• práca s databázovým systémom, evidencia a aktualizácia databázy zákazníkov
• vytváranie reportov podľa požadovanej štruktúry
• zabezpečenie archivácie dokumentov a dokladov o obchodných prípadoch
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• podpora pri predaji produktov a riešení v súlade s objemom plánovaných objednávok, výnosov a zisku
• podpora pri vytváraní a udržiavaní obchodných kontaktov, organizovaní obchodných stretnutí a prezentácií so zákazníkmi, vedení obchodných rokovaní so zákazníkmi s cieľom získať objednávku
• preberanie objednávok ich kontrola a zapisovanie, informovanie o stave ich spracovania
• podávanie informácií o faktúrach, dostupnosti tovaru, prípadne cenách
• riešenie prípadných reklamácií
• spracovávanie potrebnej administratívy – vypracovávanie cenových ponúk, vrátane cenovej kalkulácie, objednávok, fakturácia
• zabezpečenie eskalácie a včasného vyriešenia problémov v spolupráci s ďalšími oddeleniami, spolupráca s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu, predaja, financií
• práca s databázovým systémom, evidencia a aktualizácia databázy zákazníkov
• vytváranie reportov podľa požadovanej štruktúry
• zabezpečenie archivácie dokumentov a dokladov o obchodných prípadoch
Zamestnanecké výhody, benefity
• home office
• mobilný telefón podľa vlastného výberu aj na súkromné účely
• stravný lístok v hodnote 4€ aj počas neprítomnosti v práci
• finančné príspevky pri osobných a pracovných výročiach
• príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa
• vianočné darčeky
• on-line benefitný systém voliteľných výhod – 180 EUR ročne
• MultiSport karta
• stravné nad rámec zákona aj počas dovolenky a PN
• poistenie pre prípad škody spôsobenej zamestnávateľovi
• rôzne zamestnanecké eventy
• zabezpečené parkovanie v nových priestoroch business centra
• mobilný telefón podľa vlastného výberu aj na súkromné účely
• stravný lístok v hodnote 4€ aj počas neprítomnosti v práci
• finančné príspevky pri osobných a pracovných výročiach
• príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa
• vianočné darčeky
• on-line benefitný systém voliteľných výhod – 180 EUR ročne
• MultiSport karta
• stravné nad rámec zákona aj počas dovolenky a PN
• poistenie pre prípad škody spôsobenej zamestnávateľovi
• rôzne zamestnanecké eventy
• zabezpečené parkovanie v nových priestoroch business centra
Informácie o výberovom konaní
Na termíne nástupu sa určite dohodneme – aj keď pre nás ideálne čím skôr tým lepšie.
Práca je na plný pracovný úväzok s trojmesačnou skúšobnou dobou. Pracovnú zmluvu uzatvárame na dobu určitú počas zastupovania MD/RD. V prípade obojstrannej spokojnosti a podľa našich možností budeme radi v spolupráci pokračovať.
Ak Vás pozícia zaujala a Váš profil vyhovuje požiadavkám tejto pozície, zašlite nám svoj životopis s nasledovným súhlasom: "Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise (vrátane fotografie) a iných prílohách súvisiacich na účely hľadania práce v spoločnosti ASBIS SK spol. s r. o. a zaradením do evidencie potenciálnych uchádzačov o zamestnanie."
Udelenie súhlasu je dobrovoľné. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať úplne alebo z časti (i) zaslaním emailu o odvolaní súhlasu na adresu ([email protected]) alebo (ii) zaslaním písomného oznámenia o odvolaní súhlasu na adresu spoločnosti ASBIS SK.
Vopred ďakujeme všetkým, ktorí nám zašlú svoj životopis. Nakoľko je pre nás veľmi dôležité, aby kandidát spĺňal požiadavky pozície, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Práca je na plný pracovný úväzok s trojmesačnou skúšobnou dobou. Pracovnú zmluvu uzatvárame na dobu určitú počas zastupovania MD/RD. V prípade obojstrannej spokojnosti a podľa našich možností budeme radi v spolupráci pokračovať.
Ak Vás pozícia zaujala a Váš profil vyhovuje požiadavkám tejto pozície, zašlite nám svoj životopis s nasledovným súhlasom: "Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise (vrátane fotografie) a iných prílohách súvisiacich na účely hľadania práce v spoločnosti ASBIS SK spol. s r. o. a zaradením do evidencie potenciálnych uchádzačov o zamestnanie."
Udelenie súhlasu je dobrovoľné. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať úplne alebo z časti (i) zaslaním emailu o odvolaní súhlasu na adresu ([email protected]) alebo (ii) zaslaním písomného oznámenia o odvolaní súhlasu na adresu spoločnosti ASBIS SK.
Vopred ďakujeme všetkým, ktorí nám zašlú svoj životopis. Nakoľko je pre nás veľmi dôležité, aby kandidát spĺňal požiadavky pozície, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ alebo VŠ vzdelanie
• prax na pozícii podpory predaja
• znalosť portfólia produktov výhodou
• skúsenosti s predajom výhodou
• angličtina na komunikačnej úrovni - podmienkou
• dobrá znalosť práce s PC
• prax na pozícii podpory predaja
• znalosť portfólia produktov výhodou
• skúsenosti s predajom výhodou
• angličtina na komunikačnej úrovni - podmienkou
• dobrá znalosť práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ASBIS SK je jedným z najväčších distribútorov informačných a komunikačných technológií, produktov a služieb a najväčším IT distribútorom s pridanou hodnotou na Slovensku. Svojim zákazníkom okrem klasickej distribúcie IT produktov ponúka na mieru šité komplexné riešenia.
ASBIS SK distribuuje hotové produkty svetových značiek, ako tablety, smartfóny, notebooky, počítače, servery a sieťové zariadenia, ako aj IT komponenty a komplexné riešenia pre enterprise segment a systémových integrátorov.
Dôležitou súčasťou pôsobenia ASBIS SK je vzdelávanie obchodných partnerov, ich zákazníkov a odbornej verejnosti. Je certifikovaným školiacim a testovacím strediskom významných značiek, ako napríklad IBM, VMware, alebo Checkpoint. Okrem školení a workshopov organizuje významné podujatie Techfest.
Neustálym rozvojom a dopytom po službách spoločnosti sa ASBIS SK postupne rozrástla z deviatich zamestnancov na súčasných vyše 150 profesionálov s niekoľkoročnými skúsenosťami v IT oblasti.
ASBIS SK distribuuje hotové produkty svetových značiek, ako tablety, smartfóny, notebooky, počítače, servery a sieťové zariadenia, ako aj IT komponenty a komplexné riešenia pre enterprise segment a systémových integrátorov.
Dôležitou súčasťou pôsobenia ASBIS SK je vzdelávanie obchodných partnerov, ich zákazníkov a odbornej verejnosti. Je certifikovaným školiacim a testovacím strediskom významných značiek, ako napríklad IBM, VMware, alebo Checkpoint. Okrem školení a workshopov organizuje významné podujatie Techfest.
Neustálym rozvojom a dopytom po službách spoločnosti sa ASBIS SK postupne rozrástla z deviatich zamestnancov na súčasných vyše 150 profesionálov s niekoľkoročnými skúsenosťami v IT oblasti.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3606754
Dátum zverejnenia: 22.2.2019
2019-02-22
lokalita: Košice Pozícia: Asistent, Obchodný manažér, Obchodný referent, Odborný predajca, Produktový manažér Spoločnosť: ASBIS SK spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800,-EUR brutto / mesiac + variabilná zložka (suma základnej zložky mzdy môže byť vyššia, určená bude podľa vašich odborných znalostí a skúseností)