Administrátor kvality s AJ

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Šamorín, Bratislavský kraj, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200-1300,- EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Aktualizácia interných dokumentov a vedenie záznamov kvality,
- Zodpovednosť za riadenie technickej dokumentácie a kontrolu dokumentov po formálnej stránke,
- Administratívna podpora manažéra kvality pri riadení reklamácií,
- Aktívna spolupráca s manažérom kvality.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Pracovný pomer na dobu neurčitú,
- Výučba anglického jazyka priamo v sídle spoločnosti,
- Gastrolístky hradené zamestnávateľom,
- Odmeny za zlepšovacie návrhy,
- Športové akcie, Team-buildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Spoločnosť pôsobí v oblasti vývoja a výroby špeciálnych zdravotníckych pomôcok.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti v oblasti riadenia kvality príp. s dokumentáciou v danej oblasti,
- Anglický jazyk na plynulej komunikatívnej úrovni,
- Zmysel pre detail, technické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3025668  Dátum zverejnenia: 21.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200-1300,- EUR