Office Manager/ka s presahom do HR
BJ accounting services s. r. o.
Kláry Jarunkovej 14489/2, 974 01 Banská Bystrica
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
ASAP
1 000 - 1 800 EUR/mesiacOdmeny, prémie, bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Office Manager/ku s presahom do HR, ktorý/á bude zodpovedný/á za riadny chod účtovnej kancelárie a zabezpečí nábor a výber kvalitných zamestnancov. Okrem toho budete zodpovední/é za reporting a administratívne práce spojené s pozíciou, základnú komunikáciu s klientmi, súdmi, daňovými úradmi a ďalšími orgánmi verejnej správy, administratívnu podporu pre účtovníkov a materiálne zabezpečenie chodu kancelárie.
Ďalšie príklady typickej náplne práce na pozícii Office Manager/ka s presahom do HR môžu zahŕňať:
- Koordinácia interných a externých podujatí a stretnutí
- Príprava podkladov na zasadnutia a prezentácie
- Riadenie a koordinácia plnenia úloh tímu
- Zodpovednosť za firemnú kultúru a interné vzťahy
- Zabezpečenie dodržiavania firemných procesov a postupov
Typický deň na pracovnej pozícii by mohol vyzerať nasledovne:
- Ranné stretnutie s účtovníkmi a zabezpečenie materiálov na interné meetingy
- Vyhľadávanie kandidátov a selekcia životopisov
- Organizácia a vedenie pohovorov s uchádzačmi
- Komunikácia s personálnymi agentúrami a zodpovedanie emailov od klientov a iných orgánov verejnej správy
Typická pracovná doba pre pozíciu Office Manager/ka s presahom do HR je 8 hodín denne, od pondelka do piatku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Už sa tešíte na príjemné pracovné prostredie, kde sa budete cítiť ako doma? Máme pre vás skvelú správu! Práca v našej firme vám ponúka nielen priateľské a moderné pracovné prostredie, ale aj šancu pracovať s tímom skvelých ľudí.
- Nechcete sa viazať na pevný pracovný čas? V našej firme si môžete prispôsobiť svoj pracovný čas podľa vašich potrieb a záujmov. Užijete si pritom voľnosť a flexibilitu, ktorú potrebujete.
- Poznáte niekoho, kto by sa mohol stať naším novým klientom? Pri odporučení nového klienta máte nárok na referral bonus. Takže neváhajte a zdieľajte s nami vaše kontakty.
- V našej firme sa vám ponúka množstvo príležitostí na kariérny a profesijný rast. Ak sa chcete rozvíjať v oblasti HR, máte na to v našej firme vynikajúce podmienky a podporu.
- Chceli by ste sa vzdelávať a zdokonaľovať sa v danej oblasti? U nás máte možnosť absolvovať školenia a vzdelávacie kurzy, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše zručnosti a získané skúsenosti.
- Veríme, že každý z nás je jedinečný a má individuálne potreby. V našej firme sa snažíme pristupovať ku každému zamestnancovi individuálne a pomáhať mu pri riešení jeho potrieb a problémov.
- A aby sme sa počas práce aj dobre zabavili, organizujeme pravidelne teambuildingy a podujatia, na ktorých sa môžete zoznámiť s ostatnými kolegami a užiť si spoločné zážitky.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, komunikatívnosť a priateľskosť
- Príjemné vystupovanie a pozitívne naladenie
- Úsmev na tvári aj keď vonku prší
- Odvaha prijať výzvu a ochota pomôcť
- Schopnosť organizovať a koordinovať
- Záujem o ľudí a ich potreby
- Skúsenosti s náborom a HR procesmi sú plusom