Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/Referent odd. vymáhania pohľadávok
BL Consulting, s.r.o.
Záhradnícka 46, Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 200 EUR/mesiacnavýšenie mzdy v závislosti od dosiahnutých výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie elektronickej pošty
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a inštitúciami
-spracovanie dát v internom informačnom systéme
-navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok a kontrola ich dodržiavania v súdnom a exekučnom konaní
- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o., s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava jednoduchých podaní,
- komunikácia so súdmi a exekúrskými úradmi, príprava podkladov k žalobám a návrhom na vykonanie exekúcie a pod.)
- ďalšie úlohy súvisiace s agendou
Zamestnanecké výhody, benefity
- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- bonus na stravné formou príspevku a zľavy
- flexibilná pracovná doba
- multisport karta
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.05.2024. Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.05.2024. Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Adresa spoločnosti
BL Consulting, s.r.o.
Šoltésovej 14 Zobraziť na mape
811 08 Bratislava
Miesto výkonu práce:
BL Consulting, s.r.o.
Záhradnícka 46
821 08 Bratislava
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou