Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager/ka - Asistentka vedenia firmy
BOTTICELLI, s.r.o.
Miesto práce
Vlárska 46, 831 01 Bratislava
Vlárska 46, 831 01 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 350 EUR/mesiac1300 eur + odmeny
1 300 - 1 350 EUR/mesiac1300 eur + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň:
Hľadáme do menšej firmy Office managera.
• Administratívna podpora firmy, komunikácia s klientmi vo firme, obsluha telefónnej ústredne.
• Zodpovednosť za proces prijímania nových zamestnancov, zoznámenie nových zamestnancov s pracovnou náplňou a základnými praktickými informáciami.
• Starostlivosť o budovu – riešenie havarijných situácií, závad, nedostatkov, starostlivosť o vozový park, sklad.
• Komunikácia s inštitúciami, úradmi, poisťovňami, obchodnými partnermi, dodávateľmi.
• Informácie o pohybe všetkých zamestnancov počas pracovnej doby.
• Prijímanie, odosielanie a triedenie pošty.
Hľadáme do menšej firmy Office managera.
• Administratívna podpora firmy, komunikácia s klientmi vo firme, obsluha telefónnej ústredne.
• Zodpovednosť za proces prijímania nových zamestnancov, zoznámenie nových zamestnancov s pracovnou náplňou a základnými praktickými informáciami.
• Starostlivosť o budovu – riešenie havarijných situácií, závad, nedostatkov, starostlivosť o vozový park, sklad.
• Komunikácia s inštitúciami, úradmi, poisťovňami, obchodnými partnermi, dodávateľmi.
• Informácie o pohybe všetkých zamestnancov počas pracovnej doby.
• Prijímanie, odosielanie a triedenie pošty.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy, prosím, zasielajte e-mailom. Kontaktovaní budú tí uchádzači, ktorých pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• 1-2 roky praxe na podobnej pozícií, skúsenosti s vedením administratívnej agendy v prostredí veľkej spoločnosti.
• Uvítame komunikatívnu osobu s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorá je samostatná, zodpovedná a má organizačné schopnosti.
• Schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilitu a precíznosť.
• Schopnosť operatívne riešiť problémy.
• Orientáciu v základných finančných a ekonomických vzťahoch.
• Aktívny vodič.
Požadované jazykové znalosti:
• anglický alebo nemecký jazyk výhodou
• 1-2 roky praxe na podobnej pozícií, skúsenosti s vedením administratívnej agendy v prostredí veľkej spoločnosti.
• Uvítame komunikatívnu osobu s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorá je samostatná, zodpovedná a má organizačné schopnosti.
• Schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilitu a precíznosť.
• Schopnosť operatívne riešiť problémy.
• Orientáciu v základných finančných a ekonomických vzťahoch.
• Aktívny vodič.
Požadované jazykové znalosti:
• anglický alebo nemecký jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
POMÁHAME FIRMÁM RÁSŤ.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3757559
Dátum zverejnenia: 8.9.2019
2019-09-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Personalista, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: BOTTICELLI, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 350 EUR/mesiac1300 eur + odmeny