Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka (správa obchodného centra Eperia)
Miesto práce
EPERIA Shopping Mall - Arm. gen. Svobodu 6460/34, 080 01 Prešov-Sekčov, okres Prešov
EPERIA Shopping Mall - Arm. gen. Svobodu 6460/34, 080 01 Prešov-Sekčov, okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentka zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre nájomníkov nehnuteľnosti a dodávateľov služieb.
Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu
Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu
- Zodpovedá za organizačné zabezpečenie obchodných stretnutí, služobných ciest, vrátane rezervácií hotelov, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
- Spracováva podklady a spolupracuje pri príprave prezentácií
- Zabezpečuje komplexnú starostlivosť o obchodných partnerov, prípravu a podávanie občerstvenia
- Zodpovedá za prípravu písomnej korešpondencie s obchodnými partnermi podľa inštrukcií nadriadených
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Zodpovedá za príjem, evidenciu a zasielanie firemnej korešpondencie, komplexnú internú aj externú komunikáciu s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- Zodpovedá za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu, zodpovedá za evidenciu faktúr, prípravu návrhov na odsúhlasenie platieb, zadávanie platieb, ich evidenciu a archiváciu
- Zodpovedá za aktualizáciu a evidenciu plných mocí v rámci spoločnosti
- Zodpovedá za vedenie evidencie dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- Zodpovedá za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- Zodpovedá za vedenie pokladne strediska i pokladne klienta
- Zodpovedá za archiváciu dokumentov na spoločný hard-disk
- Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- Naša spoločnosť CBRE bola nominovaná ako zamestnávateľ roka 2016
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
SKILLS / ZRUČNOSTI
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- SŠ/VŠ vzdelanie v oblasti ekonomického smeru
- Základný prehľad v oblasti finančnej terminológie
- MS Excel – evidencia dát
- Anglický jazyk – B1, B2, C1
SKILLS / ZRUČNOSTI
- Profesionálna prezentácia voči interným aj externým klientom
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Výborné komunikačné zručnosti pri príprave obchodnej korešpondencie
- Výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti – time management, plnenie termínov, práca s kalendárom
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Schopnosť správne vyhodnotiť zadané úlohy a realizovať následné kroky potrebné pre ich splnenie
- Schopnosť primerane a profesionálne reagovať na bežné požiadavky či sťažnosti zo strany klientov, spolupracovníkov a nadriadeného
- Schopnosť vyriešiť problémy v štandardných situáciách
- Starostlivosť o klienta
- Tímová spolupráca
- Svedomitosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3160919
Dátum zverejnenia: 15.8.2017
2017-08-15
lokalita: okres Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: CBRE s.r.o.