Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Retail Consultant
Miesto práce
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
UNIQ Staromestská, Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Od 1 700 EUR/mesiackonečná suma však závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť súčasťou najväčšieho tímu retail konzultantov na Slovensku? Chceš sa učiť od najlepších na trhu a stať sa jedným z nich? Hľadáš odvetie, kde budeš rásť celú svoju kariéru, staneš sa vyhľadávaným profesionálom a výsledky Tvojej práce uvidia všetci návštevníci nákupných centier?
Na naše oddelenie Retail Agency hľadáme kolegu, ktorého úlohou bude prenájom priestorov známym značkám v nákupných centrách, konzultovanie zmien a nastavovanie mixu nájomcov v nich, komunikácia s vlastníkmi, developermi a zástupcami svetových aj lokálnych značiek.
Na tejto pozícii budeš mať priestor budovať vzťahy s celým trhom, získaš komplexný prehľad o komerčných realitách a naučíme Ťa skutočne vyjednávať na úrovni B2B.
Hľadáme dynamickú a aktívnu osobu, ktorá má ťah na bránku, a zároveň jej to páli pri prepájaní súvislostí. Osobu, ktorá bude mať nadšenie pre komerčné nehnuteľnosti, obchodnícky inštinkt a chuť neustále sa rozvíjať v odbore!
Úlohy, na ktorých budeš participovať zahŕňajú:
Na naše oddelenie Retail Agency hľadáme kolegu, ktorého úlohou bude prenájom priestorov známym značkám v nákupných centrách, konzultovanie zmien a nastavovanie mixu nájomcov v nich, komunikácia s vlastníkmi, developermi a zástupcami svetových aj lokálnych značiek.
Na tejto pozícii budeš mať priestor budovať vzťahy s celým trhom, získaš komplexný prehľad o komerčných realitách a naučíme Ťa skutočne vyjednávať na úrovni B2B.
Hľadáme dynamickú a aktívnu osobu, ktorá má ťah na bránku, a zároveň jej to páli pri prepájaní súvislostí. Osobu, ktorá bude mať nadšenie pre komerčné nehnuteľnosti, obchodnícky inštinkt a chuť neustále sa rozvíjať v odbore!
Úlohy, na ktorých budeš participovať zahŕňajú:
- Budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov s klientmi
- Identifikácia potrieb nájomníkov a nájomcov
- Sprostredkovanie relevantných informácií ohľadom možností nájmov, súčasných podmienok na trhu a hodnôt nehnuteľností
- Sprevádzanie klientov na obhliadkach nehnuteľností
- Konzultovanie nájomných podmienok a cien nájmov u predmetných nehnuteľností
- Spracovanie dát ohľadom dopytovaných nehnuteľností, ako sú prieskumy nájomcov, hromadné reporty
- Príprava „Requests for Proposals (RFP)“ a zhodnotenie reakcií na RFP. Analýza dát a príprava realitných reportov na bežné dopytové nájmy, nájomcov na trhu, dáta z minulosti a porovnania trhu
- Príprava ponúk, podmienok a dodatkov k nájomným zmluvám
- Udržovanie znalostí o súčasnom realitnom trhu, hodnôt nehnuteľností a legislatívy, ktorá by mohla ovplyvniť realitný trh
- Účasť na odborných konferenciách, klientskych podujatiach
- Aktualizácia informácií v databázach spoločnosti (CRM)
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- Podpora seniornejších kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti v oblasti konzultačného predaja nie su nevyhnutné, dôležitý je drive a chuť učiť sa
- Dobré komunikačné zručnosti
- Silná orientácia na výsledky a schopnosť plniť stanovené ciele
- Reprezentatívne vystupovanie a profesionálne vyjadrovanie
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni: C1
- Excel na pokročilej úrovni: reportovanie, práca s databázami
- Vodičský preukaz B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4751709
Dátum zverejnenia: 18.4.2024
2024-04-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Key account manager Spoločnosť: CBRE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac