Obchodný zástupca pre oblasť energií BB a ZA región M/Ž
Citrón s.r.o.
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
živnosť
dohodou
1 700 EUR/mesiacZákladná odmena od 1.700€ + atraktívne výkonnostné odmeny na mesačnej báze v závislosti od plnenia cieľov. Model odmeňovania bude podrobne predstavený vybratým kandidátom na osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho akčného tímu hľadáme nového kolegu na pozíciu Obchodného zástupcu pre oblasť energií. Obchodný zástupca má k dispozícii asistenta obchodu, ktorý mu pripravuje stretnutia.
Sme CITRON energy - dynamická, rastúca spoločnosť s jasnou víziou. V čase, kedy všetci čelíme tlaku zvyšujúcich sa cien v oblasti energií, prinášame našim klientom možnosti výraznej optimalizácie nákladov. Máme jedinečné know-how, ktoré od klienta nevyžaduje dodatočné investície, ani zmenu dodávateľa a dokonca ani znižovanie energetickej náročnosti. Znie to dobre? Pridajte sa do nášho tímu a všetko potrebné Vás naučíme.
Pre nového kolegu máme pripravený adaptačný proces, počas ktorého Vám odovzdáme naše dlhoročné know-how. Budete súčasťou dynamického tímu, ktorý mnoho rokov pracuje na neustálom zlepšovaní poskytovaných služieb. Obsluhujeme celé Slovensko a počas svojho pôsobenia sme pomohli mnohým firmám aj samosprávam. Našou filozofiou je byť aktívnou súčasťou komunity a aj preto sa venujeme sponzorovaniu športového tímu.
Na pozícii Obchodného zástupcu sa najlepšie uplatní kandidát / kandidátka, ktorý má predchádzajúcu skúsenosť ideálne v B2B predaji. Hľadáme dynamického, zodpovedného kolegu, ktorý je dostatočne samostatný a zároveň je rád súčasťou tímu. Potrebujeme človeka, ktorý rád robí akvizičný biznis a dobre sa cíti aj v budovaní vzťahov s existujúcimi klientami.
Súčasťou dennej rutiny obchodného zástupcu je:
✓ návšteva vopred dohodnutej klientely v pridelenom regióne
✓ samostatné aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
✓ starostlivosť o existujúcich klientov
✓ budovanie obchodných vzťahov
✓ vypracovanie cenových ponúk
✓ monitorovanie trhu a konkurencie
✓ zodpovednosť za plnenie plánu
Počas celého pôsobenia v našej spoločnosti sa môžete spoľahnúť na pomoc a odbornosť svojich kolegov a podporu zo strany nadriadených.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom prostredí novo zariadenej kancelárie
- možnosť pracovať z home office
- nadštandardné odmeňovanie na základe výkonu
- služobné auto aj na súkromné účely
- časová flexibilita
- výborný kolektív
- možnosť osobnostne a profesijne rásť
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na tejto pozícii sa najlepšie uplatní kandidát, ktorý:
- má predchádzajúcu obchodnícku skúsenosť
- je zodpovedný a samostatný
- má profesionálne vystupovanie
- má schopnosť analyzovať a porozumieť potrebám klienta
- je komunikačne zdatný
- je tímový hráč
- má ťah na bránu
- sa chce realizovať v oblasti obchodovania služieb