Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
Qinshift Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Prievozská 6, Bratislava
Prievozská 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základná zložka mzdy činí 800,- EUR brutto mesačne - presná výška mzdy sa odvíja v závislosti od skutočných znalostí a skúseností, kvalifikácie a odbornosti kandidáta
základná zložka mzdy činí 800,- EUR brutto mesačne - presná výška mzdy sa odvíja v závislosti od skutočných znalostí a skúseností, kvalifikácie a odbornosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dokážete nakaziť ľudí okolo seba dobrou náladou, nabiť pozitívnou energiou a Vašou silnou stránkou je zodpovednosť?
Sme IT firma, do ktorej nám chýbate práve VY. Odpovedali ste trikrát kladne a stále váhate? Ozvite sa nám a radi sa s Vami osobne stretneme.
Čo Vás čaká?
• zodpovednosť za plynulý chod recepcie – na starosť budete mať množstvo menších úloh, ktoré nikto iný vo firme nezvládne :-)
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty – každý list sa dostane k správnemu adresátovi
• prijímanie návštev – privítanie s úsmevom a dobrou náladou má svoje čaro a naše návštevy sa k nám radi vracajú
• vybavovanie telefonických hovorov
• objednávanie kancelárskych potrieb
• podporná činnosť kolegom pri administratíve – dokážete podať pomocnú ruku pri scanovaní, viazaní prezentácií a pod.
• spolupráca s našim ekonomickým a HR úsekom
• pomoc pri príprave teambuildingov, firemných akcií, školení
• evidencia, objednávanie a vydávanie stravných lístkov
• občas bude potrebné prevetrať a dať skontrolovať aj naše firemné vozidlá (výmena pneumatík, údržba vozidiel, nákupy potravín)
• starostlivosť o kuchynku – klasicky sa najviac dobrých vecí dohodne v kuchynke, treba nám poctivo dopĺňať kofeínové zásoby i maškrty
Sme IT firma, do ktorej nám chýbate práve VY. Odpovedali ste trikrát kladne a stále váhate? Ozvite sa nám a radi sa s Vami osobne stretneme.
Čo Vás čaká?
• zodpovednosť za plynulý chod recepcie – na starosť budete mať množstvo menších úloh, ktoré nikto iný vo firme nezvládne :-)
• evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty – každý list sa dostane k správnemu adresátovi
• prijímanie návštev – privítanie s úsmevom a dobrou náladou má svoje čaro a naše návštevy sa k nám radi vracajú
• vybavovanie telefonických hovorov
• objednávanie kancelárskych potrieb
• podporná činnosť kolegom pri administratíve – dokážete podať pomocnú ruku pri scanovaní, viazaní prezentácií a pod.
• spolupráca s našim ekonomickým a HR úsekom
• pomoc pri príprave teambuildingov, firemných akcií, školení
• evidencia, objednávanie a vydávanie stravných lístkov
• občas bude potrebné prevetrať a dať skontrolovať aj naše firemné vozidlá (výmena pneumatík, údržba vozidiel, nákupy potravín)
• starostlivosť o kuchynku – klasicky sa najviac dobrých vecí dohodne v kuchynke, treba nám poctivo dopĺňať kofeínové zásoby i maškrty
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie dynamicky rastúcej, a napriek tomu stabilnej českej firmy, pôsobiacej na trhu už 18 rokov
• na Slovensku pôsobíme od roku 2005
• priestor pre samostatnú a kreatívnu prácu
• u nás máte možnosť ovplyvňovať svoje smerovanie vo firme a vo svojom rozvoji
• kvalitné HW i SW vybavenie, prístup k najmodernejším technológiám a špecifickým projektom
• dobré platové podmienky a prémiové ohodnotenie
• otvorené a priateľské prostredie
• podpora pri odbornom rozvoji, interné a externé školenia - viac informácií na Cleverlance FB stránkach
• zvýhodnené firemné paušály s možnosťou využitia aj pre rodinných príslušníkov
• moderné kancelárie v centre mesta, v blízkosti historického centra (v dobrej dostupnosti MHD i na bicykli, či kolobežke)
• občerstvenie na pracovisku, stolný futbal, firemná knižnica
• benefity (Multisport karta, firemný futbal, výuka AJ/NJ, vstupy do fitness centra, stravné lístky, teambuildingy, široká ponuka firemných akcií pre zamestnancov i pre rodinných príslušníkov a ďalšie)
• na Slovensku pôsobíme od roku 2005
• priestor pre samostatnú a kreatívnu prácu
• u nás máte možnosť ovplyvňovať svoje smerovanie vo firme a vo svojom rozvoji
• kvalitné HW i SW vybavenie, prístup k najmodernejším technológiám a špecifickým projektom
• dobré platové podmienky a prémiové ohodnotenie
• otvorené a priateľské prostredie
• podpora pri odbornom rozvoji, interné a externé školenia - viac informácií na Cleverlance FB stránkach
• zvýhodnené firemné paušály s možnosťou využitia aj pre rodinných príslušníkov
• moderné kancelárie v centre mesta, v blízkosti historického centra (v dobrej dostupnosti MHD i na bicykli, či kolobežke)
• občerstvenie na pracovisku, stolný futbal, firemná knižnica
• benefity (Multisport karta, firemný futbal, výuka AJ/NJ, vstupy do fitness centra, stravné lístky, teambuildingy, široká ponuka firemných akcií pre zamestnancov i pre rodinných príslušníkov a ďalšie)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás očakávame?
• prácovné skúsenosti na obdobnej administratívnej pozícii sú výhodou a určite ich budete môcť u nás zužitkovať
• výborné organizačné schopnosti
• schopnosť riešiť aj nepredvítateľné situácie s rozvahou, odolnosť voči stresu
• reprezentatívne vystupovanie a zásobu pozitívnej nálady
• zodpovedný prístup k práci, samostatnosť, flexibilita a schopnosť multitaskingu
• empatickosť a asertívnosť
• MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) na pokročilej úrovni
• znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• vodičký preukaz (B) – aktívny vodič
• prácovné skúsenosti na obdobnej administratívnej pozícii sú výhodou a určite ich budete môcť u nás zužitkovať
• výborné organizačné schopnosti
• schopnosť riešiť aj nepredvítateľné situácie s rozvahou, odolnosť voči stresu
• reprezentatívne vystupovanie a zásobu pozitívnej nálady
• zodpovedný prístup k práci, samostatnosť, flexibilita a schopnosť multitaskingu
• empatickosť a asertívnosť
• MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) na pokročilej úrovni
• znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• vodičký preukaz (B) – aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cleverlance je teraz Qinshift ! Sme medzinárodná IT firma. Dodávame komplexné IT služby a end to end riešenia, ktoré podporujú našich zákazníkov v inováciách a transformačných programoch. Vyvíjame pohodlné aplikácie, ktoré fungujú rýchle a bezpečne. Spolupracujeme v oblasti vývoja, analýzy, architektúry, projekt manažmentu, testingu, databáz, mobility, security a DevOps.
Chceš technologicky rásť a získať skúsenosti na medzinárodných projektoch ? Pridaj sa k nám !
Chceš technologicky rásť a získať skúsenosti na medzinárodných projektoch ? Pridaj sa k nám !
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3390788
Dátum zverejnenia: 15.5.2018
2018-05-15
lokalita: Prievozská 6, Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: Qinshift Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základná zložka mzdy činí 800,- EUR brutto mesačne - presná výška mzdy sa odvíja v závislosti od skutočných znalostí a skúseností, kvalifikácie a odbornosti kandidáta