HR Generalist

Miesto práce
Námestie Mateja Korvína 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 400 EUR / brutto (v závislosti od seniority a vzdelania kandidáta)

Join the team of experts who share the common goal of developing cities with the respect for nature

CORWIN SK a.s. je tím expertov, špecialistov a vizionárov, ktorí majú spoločný cieľ – pozitívne a zodpovedne rozvíjať mesto s citom pre priestor a každodenný život ľudí.
Ako mestotvorný developer chápeme svoju zodpovednosť voči spoločnosti a urbanizmu, a preto sa snažíme budovať nadčasové, udržateľné a technologicky vyspelé projekty.
Viac informácii nájdete na www.corwin.sk.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš novú výzvu v oblasti HR? Chceš pracovať pre slovenskú dynamicky sa rozvíjajúcu sa spoločnosť s príjemnou a neformálnou atmosférou?
V súčasnosti do nášho HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Generalist.

Tvojou náplňou práce bude zodpovedať za zverené oblasti:
• Personálna administratíva: príprava pracovno-právnych dokumentov, vystavovanie potvrdení, spravovanie a evidencia pracovných zložiek zamestnancov, aktualizácia organizačnej štruktúry, PZS,
• Príprava podkladov pre mzdy: kompletizácia všetkých podkladov ku mzdám, evidencia a kontrola dochádzky, komunikácia s externým spracovateľom miezd, sledovanie legislatívnych zmien v oblasti personálno-mzdovej agendy a návrh ich implementácie,
• Recruitment: príprava inzerátov a zverejňovanie pracovných ponúk, selekcia životopisov, pracovné pohovory a testovanie kandidátov pri obsadzovaní zverených pozícií,
• Onboarding a vzdelávanie: organizačne zabezpečovať BOZP, vstupné školenia, lekárske prehliadky a ďalšie náležitosti spojené s nástupom zamestnancov do spoločnosti, v spolupráci s jazykovou školou organizačne zabezpečovať jazykové vzdelávanie, prihlasovanie a organizácia iných vzdelávacích aktivít pre zamestnancov,
• Odmeňovanie a benefity: správa firemných benefitov a komunikácia s dodávateľmi, návrh a implementácia zlepšení v tejto oblasti,
• HR reporting: príprava pravidelných a ad hoc HR reportov,
• Aktívna participácia a sebarealizácia na ďalších HR projektoch

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 3 roky,
• aktívna znalosť Zákonníka práce,
• zmysel pre detail a dôslednosť,
• analytické myslenie,
• schopnosť samostatnej práce a proaktivita,
• komunikatívnosť,
• flexibilita

Zamestnanecké výhody, benefity

• Rôznorodosť - realizovať sa budeš vo viacerých HR oblastiach, kde budeš mať dostatočný priestor na sebarealizáciu,
• rozvoj v HR – priestor na podieľaní sa na nových HR projektoch, možnosť tvojej účasti na seminároch, školeniach a konferenciách,
• neformálna firemná kultúra, priateľské pracovné prostredie s pružným pracovným časom,
• kancelárie v moderných priestoroch Blumental Offices v centre mesta s možnosťou parkovania priamo v objekte,
• v závislosti od tvojho výkonu Ti vyplatíme odmeny až 2x ročne,
• prispejeme Ti na Multisport kartu, jogu cvičíme 1x týždenne priamo u nás, organizujeme turistické výlety,
• ponúkame teambuldingy a iné tímové akcie (vianočný večierok, Mikuláš,...),
• poskytujeme extra príspevok pri svadbe, pri narodení dieťaťa

Uchádzať sa o túto pozíciu

HR kontaktná osoba

Zuzana Vagovič

Reagovať

Alebo odporučte túto ponuku priateľovi:

ID: 3635247  Dátum zverejnenia: 29.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 400 EUR / brutto (v závislosti od seniority a vzdelania kandidáta)