V súčasnosti hľadáme:

Senior účtovník

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základ 1300€ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe navýšenie mzdy, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spolu s novým biznisom rastieme a riešime neustále nové požiadavky našich zákazníkov. Udržať vysokú úroveň našej práce a dobré vzťahy môžeme len s kvalitnými posilami v tíme. Preto hľadáme zodpovedného, precízneho a systémovo uvažujúceho kolegu/kolegyňu, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru. Náplňou jeho práce bude:
  • účtovanie dodávateľských faktúr v stanovených termínoch a evidenciu došlých faktúr
v knihách došlých faktúr
  • prípravu úhrad dodávateľských réžijných faktúr
  • účtovanie hotovostných transakcií
  • spracovanie, účtovanie a kontrola dokladov
  • evidencia majetku, účtovanie odpisov, riadenie inventarizácie majetku a záväzkov v súčinnosti s ostatnými odbormi
  • participácia na zostavení účtovnej závierky a iných správ v zmysle platnej legislatívy a interných požiadaviek
  • príprava prevodných príkazov
  • riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom, vedenie pokladne
  • príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz
  • dohľad nad správnym fungovaním platobného systému pre dodávateľov (pravidelné týždenné platby dodávateľov)
  • participácia na vyhotovení účtovnej závierky a daňového priznania
  • pomoc pri vypracovaní NBS hlásení, štatistických výkazov a Intrastat
  • komunikácia a príprava podkladov pre audit
  • vypracovanie kontrolných či súhrnných výkazov
  • dodržiavanie pravidelných termínov a harmonogramu interných uzávierok v spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme stabilnou, prosperujúcou medzinárodnou spoločnosťou, pôsobíme v oblasti logistiky. Zamestnancom, ktorí majú záujem na sebe pracovať, poskytujeme možnosť kariérneho rozvoja. Hľadáme kolegu, alebo kolegyňu, ktorá bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie. Navyše budete mat priamu podporu nadriadeného zodpovedného za oddelenie. Víkendy sú voľné. Dôležitou hodnotou v našej spoločnosti je dostatok voľného času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme zamestnanecké benefity, ako napr. zdravotné voľno, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Stravovanie zabezpečujeme v modernej kantíne, v ktorej poskytujeme stravu z reštaurácie.

Informácie o výberovom konaní

- práca sa vykonáva v logistickom parku pri Lozorne- doprava nie je zabezpečená, nutná vlastná doprava
  • kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Pokladňa - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny uchádzač by mal mať minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomické zamerania. Potrebné sú praktické znalosti z oblasti podvojného účtovníctva alebo auditu z medzinárodného prostredia, prax v oblasti min. 3 roky je potrebná. Dôležité je ovládanie anglického jazyka na pokročilej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom, alebo telefonickom kontakte.
Náš budúci kolega/kolegyňa by mal analytické myslenie, byť samostatný, zároveň však spolupracovať v tíme a vedieť si zorganizovať pracovný čas. Dôležitá je vysoká precíznosť a zmysel pre detail, ako aj plnenie úloh riadne a načas. Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom, schopnosť pracovať v systéme SAP (FI/CO/BW) . Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 3712872  Dátum zverejnenia: 9.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základ 1300€ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe navýšenie mzdy, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača