Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme kolegov do BackOffice Teamu na rôznej úrovni
DATACON a.s.
Staré záhrady 3, Ružinov
plný úväzok
ihneď
Od 800 EUR/mesiacZákladná mzda je uvedená na poziciu Backoffice asistent ktorého náplňou sú jednoduché administratívne práce a jednoduché pracovné úlohy. Vhodná pre absolventa. Backoffice špecialista 1000€ Backoffice kordinátor 1200€ - riadenie a organizacia maleho teamu Kolegov Backoffice manager - 1400+ prevzatie povinností Backoffice koordinátora a organizácia práce celej kancelarie. Po zapracovaní stanovíme mzdu individuálne. Základná pracovná ponuka je určená aj pre absolventov OA prípadne iných odborov administratívneho charakteru s potenciálom venovať sa účtovníctvu, personalistike, či podnikateľskému poradenstvu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť DATACON a.s. pôsobiaca v oblasti účtovníctva a daňovníctva hľadá posily do svojho administratívneho Back Office tímu, ktorý má na starosť najmä:
Backoffice junior/Backoffice špecialista:
- triedenie došlých účtovných dokladov, tlač a príprava podkladov pre účtovné a mzdové oddelenie
- kontrola úplnosti a potrebných náležitostí dokladov
- finalizácia pokladní – lepenie, pripínanie dokladov, tlač „košieľok“, kontrola správnosti údajov
- vyhľadávanie, kopírovanie, skenovanie a zakladanie dokumentácie, prípadne postúpenie klientom, či kolegom
- fyzická archivácia dokumentov, manipulácia s archivačnými krabicami
- balenie, označovanie, kompletizácia a odovzdávanie účtovných dokladov klientom
- práca s internou evidenciou archivovaných a odovzdaných dokumentov
- ďalšie administratívne a organizačné práce podľa dennej operatívy
Backoffice kordinator/manager
- zodpovednosť za prevádzku spoločnosti, personálne riadenie recepcie a koordinácia zamestnancov backoffice
- starostlivosť o majetok spoločnosti (vozový park)
- vedenie evidencie BOZP, PO, PZS, GDPR a iné.
- podpora pre účtovné oddelenie pri uzávierkových činnostiach
- evidencia a distribúcia spracovaných dokumentov
- komunikácia a korešpondencia s klientmi spoločnosti
- zabezpečenie plynulej spolupráce s ostatnými zamestnancami kancelárie
- AD-HOC úlohy súvisiace s danou pozíciou alebo pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Nenáročná ale zodpovedná práca v stabilnej spoločnosti vhodná aj pre absolventa OA, prvého stupňa VŠ
- Dobrá doprava do zamestnania v príjemnej časti Ružinova - Prievoz
- FLEXIBILNA Pracovná doba medzi 7:00 – 19:00,
- Možnosť odborného rastu v rámci spoločnosti
- Káva a čaj na pracovisku sú samozrejmosťou :)
- Príspevok na stavu pri 8 hod. PP / 5€
- po dopracovaní viac ako 24 mesiacov nárok na III.pilier od 2-6%
- po odpracovaní 12 mesiacov nárok na odmeny 1/12 ročného príjmu
v pomerne v troch termínoch 11, 3 a 6 mesiac výplatného termínu
Informácie o výberovom konaní
"Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti DATACON a.s.. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle platných zákonov. V zmysle zákona je možné kedykoľvek písomne súhla odvolať .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Strojopis - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax nie je nutná v administratíve min. 1 rok na obdobnej pozícii - akceptujeme prax počas stredoškolskej odbornej prípravy v oblasti ekonomika/administratíva.
- Spoľahlivosť, dôslednosť a zodpovednosť
- Proaktívny prístup a chuť učiť sa
- Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- Zmysel pre detail
- Dobré organizačné schopnosti