Office manager, asistent/asistentka
ECOSTART, a.s.
Miesto práce
Badín
Badín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacponúkaná mzda je od 1400 EUR/brutto a závisí aj od kvalifikačných predpokladov zamestnanca, v prípade priaznivých výsledkov spoločnosti kvartálne odmeny
1 400 EUR/mesiacponúkaná mzda je od 1400 EUR/brutto a závisí aj od kvalifikačných predpokladov zamestnanca, v prípade priaznivých výsledkov spoločnosti kvartálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečuje všetky administratívne práce v kancelárii, administratívna podpora chodu spoločnosti a nadriadených,
- vystavovanie objednávok na služby, náhradné diely, materiál, spotrebné diely a iné,
- denné zadávanie dokladov, faktúr do účtovného systému,
- vybavovanie poštových zásielok – príjem, odosielanie, archivácia dokladov,
- agenda dochádzky zamestnancov,
- agenda školení pracovníkov,
- agenda lekárskych prehliadok pracovníkov,
- ostatná agenda – voči úradom, inštitúciám,
- evidenciu všetkých rozhodujúcich prevádzkových dokladov, povolení, rozhodnutí úradov a pod.,
- drobné nákupy pre administratívne potreby prevádzky,
- ostatná podpora a reporting ako office manager.
- vystavovanie objednávok na služby, náhradné diely, materiál, spotrebné diely a iné,
- denné zadávanie dokladov, faktúr do účtovného systému,
- vybavovanie poštových zásielok – príjem, odosielanie, archivácia dokladov,
- agenda dochádzky zamestnancov,
- agenda školení pracovníkov,
- agenda lekárskych prehliadok pracovníkov,
- ostatná agenda – voči úradom, inštitúciám,
- evidenciu všetkých rozhodujúcich prevádzkových dokladov, povolení, rozhodnutí úradov a pod.,
- drobné nákupy pre administratívne potreby prevádzky,
- ostatná podpora a reporting ako office manager.
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúca mzda
- stravné lístky - doplatok naviac
- príspevok na cestovné
- v prípade priaznivých ekonomických výsledkov výsledkov spoločnosti kvartálne odmeny.
- stravné lístky - doplatok naviac
- príspevok na cestovné
- v prípade priaznivých ekonomických výsledkov výsledkov spoločnosti kvartálne odmeny.
Informácie o výberovom konaní
K žiadosti o zaradenie do výberového konania prosím priložte svoj životopis.
Vhodných uchádzačov budeme kontaktovať.
Spoločnosť ECOSTART, a.s. spracováva údaje vrámci predzmluvných vzťahov pre účel získavania nových zamestnancov v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. f Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady(EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov. Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a o spôsobe ich uplatnenia môžte získať prostredníctvom e-mailu [email protected]
Vhodných uchádzačov budeme kontaktovať.
Spoločnosť ECOSTART, a.s. spracováva údaje vrámci predzmluvných vzťahov pre účel získavania nových zamestnancov v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. f Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady(EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov. Podrobné informácie o právach dotknutých osôb a o spôsobe ich uplatnenia môžte získať prostredníctvom e-mailu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, resp. ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
účtovné programy - Pokročilý
účtovné programy - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
office manager, ekonóm, účtovník
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- lojalita,
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- proaktívny prístup,
- schopnosť samostatnej práce ako aj práce v kolektíve,
- príjemné vystupovanie,
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
- skúsenosti s fakturačným alebo ekonomickým softvérom
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- proaktívny prístup,
- schopnosť samostatnej práce ako aj práce v kolektíve,
- príjemné vystupovanie,
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
- skúsenosti s fakturačným alebo ekonomickým softvérom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ECOSTART, a.s. je prvá slovenská elektráreň na výrobu zelenej elektrickej energie a tepla z fermentovanej zmesi.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4531824
Dátum zverejnenia: 17.5.2024
2024-05-17
lokalita: Badín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Office manager, Samostatný referent Spoločnosť: ECOSTART, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac