Senior Koordinátor

EDYMAX Job Management a.s.

Miesto práce
Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Koho hľadáme?

Ste skúsený Koordinátor a zaujíma Vás perspektívna kariéra s možnosťou dlhodobého rozvoja?

Hľadáme komunikatívneho človeka s preukázateľnou praxou v odbore agentúrne zamestnávanie.

Skúseného a motivovaného profesionála, nadšenca so skvelým ťahom na bránku, ktorý zaisťuje dennú starostlivosť o zamestnancov s cieľom zabezpečiť optimálnu mieru fluktuácie a pracovného výkonu zamestnancov.

Kolegu, ktorý aktívne bude riešiť všetky podnety od klienta a rozvíjať spoluprácu a zvýšenie objemu poskytovaných služieb v zverenom regióne, kolegu, na ktorého sa môžeme spoľahnúť.

Empatického a dynamického Koordinátora s chuťou podieľať sa na ďalšom raste spoločnosti, nebojí sa zodpovednosti a kvalitne odvedená práca je pre neho samozrejmosťou


Hlavné aktivity, za ktoré budete zodpovedný/á:

Klient a obchodné vzťahy

• Príprava projektového forecastu, odhad vývoja na projekte v rámci pohybu zamestnancov.

• Prehľad o konkurencii v regióne i na projektoch, znalosť silných a slabých stránok, definícia konkurenčnej výhody

• Definícia a nastavenie systému starostlivosti o daný projekt

• Pravidelná komunikácia s klientom, operatívna komunikácia v prípade potreby a hodnotenie spokojnosti spolupráce a možnosti rozšírenia.

Nábor a Plnenie objednávky

• Identifikácia objednávky u klienta, presná definícia požiadavky a spustenie potrebných aktivít

• Osobné pohovory, online pohovory, testovanie kandidátov

• Realizácia agendy nástupu podľa projektovej smernice u klienta

• Zaškolenie zamestnancov na pracovisku, ak je definované v projektovej smernici

• Príprava a kompletizácia pracovnoprávnej dokumentácie z IS

Správa projektu

• Denný prehľad o dochádzke zamestnancov na priradenom projekte

• Denná komunikácia so zamestnancami a klientom v oblasti plnenia dochádzky

• Vyhodnotenie dôvodov odchodov zamestnancov, prevencia a opatrenia na zníženie fluktuácie

• Kompletná správa ubytovacích kapacít, prehľad obsadenosti

• Pravidelné úradné hodiny u klienta pre administratívne záležitosti a konzultáciu pre zamestnancov

• Tvorba a archivácia pracovnoprávnych dokumentov do osobnej zložky zamestnanca

• Kompletizácia mzdových podkladov na uzavretie miezd zamestnancov a príprava fakturačných podkladov

• Kompletné vyhodnotenie reportu za dané projekty pre daný mesiac.


Zamestnanecké výhody, benefity

Prečo si vybrať práve nás?

• Motivujúci systém finančného hodnotenia, bonusy, závislými na osobnom výkone.

• Samostatnú a zodpovednú pozíciu pod značkou s tradíciou 20 rokov na trhu

• Priateľskú a uvoľnenú atmosféru, skvelých kolegov

• Komplexné zaškolenie, priestor pre realizáciu nápadov a inovácií

• Flexibilný pracovný čas

• Služobné vozidlo aj na súkromné ​​účely, telefón, notebook

• Uplatnenie v spoločnosti s vybudovanou tradíciou a v prostredí s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej práci a neformálnych vzťahoch.

Zamestnanecké výhody:

• 5 týždňov dovolenky a sickdays

• Zmluvu na dobu neurčitú.

• Bonusový a benefitný systém, jasný odmeňovací systém

• Mobilný telefón a NB aj na osobné účely

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Aké sú Vaše skills a ako spoznať, že hľadáme práve Vás?

• Baví Vás práca a denný kontakt s ľuďmi a máte preukázateľné skúsenosti v odbore.

• Skúseností z oblasti náboru, zamestnávania, sprostredkovania práce, výroby.

• Znalosť Zákonníka práce, legislatíva zamestnávania.

• Dobrá užívateľská znalosť MS Office, administratívna zdatnosť.

• Skúsenosť so spracovaním fakturačných podkladov.

• Komunikatívnosť a proaktívny prístup s orientáciou na zákazníka.

• Časovú flexibilitu a nadhľad, odolnosti voči stresu.

• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou a ovládate čiastočne AJ alebo ďalší cudzí jazyk.

• Vlastníte VP sk. B, ste aktívnym vodičom/vodičkou.

Chceme do tímu človeka, ktorý hľadá cesty, nie výhovorky. Človeka sa schopnosti zaujať a presvedčiť.


Zaujala Vás naša ponuka? Neváhajte a reagujte - zašlite nám svoje CV, motivačný list alebo napríklad krátke video, kde nám o sebe poviete viac.

Čo bude nasledovať a čo od priebehu výberového konania čakať?

• Do 24 hodín sa ozveme späť.

• Dohovoríme sa na online pohovore a kolegyne z HR oddelenia, kde preberiete detailnejšie vzájomné očakávania.

• Po úspešnom absolvovaní bude nasledovať pozvanie na osobný pohovor, kde sa už uvidíte priamo s naším Branch managerom regiónu.

A do 14 dní od pohovoru od nás potom dostanete finálnu spätnú väzbu.

Pokiaľ by ste navyše chceli ešte pred tým, než naskočíte do oficiálneho výberového procesu neformálne dozvedieť o pozícii a tíme viac, radi si s Vami zavoláme alebo sa stretneme pri káve. Pridajte sa k nám a staňte sa súčasťou skvelého priateľského tímu. Tešíme sa na stretnutie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Rodinná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2002, kde v oblasti developmentu, personálnych a facility služieb tvoríme flexibilne, efektívne a udržateľne hodnoty pre našich klientov. Úspech staviame na nemenných Rodinných hodnotách a pevných medziľudských vzťahoch v internom a externom prostredí. Našim zámerom je stále stúpajúce a komplexne poskytovanie profesionálnych produktov a služieb vo všetkých oblastiach nášho pôsobenia s dôrazom na životné prostredie, komfort a zdravie človeka. www.edymax.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Hlubkova
E-mail: poslať životopis
ID: 4835577  Dátum zverejnenia: 21.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac