Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho servisu
EPION s.r.o.
Lomnická, Nitra-Chrenová
plný úväzok
15.4.2024
900 - 1 100 EUR/mesiacvýška nástupného platu podľa skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu hľadáme človeka s príjemným vystupovaním, ktorý si bude zodpovedne vykonávať svoju prácu na oddelení zákazníckeho servisu z oblasti zásobovania zdravotníckym materiálom. Tvojou úlohou bude:
- spracovávanie agendy poukazov a zdravotníckych pomôcok v lekárenskom informačnom systéme
- komunikácia a zabezpečovanie pravidelného a dôsledného servisu a distribúcie zákazníkom
- administrácia telefonických, či emailových objednávok zákazníkov a fakturácia
- efektívna správa objednávok na dodávateľov podľa skladových pohybov
- poskytovanie podpory a komunikácia s obchodným oddelením
- komunikácia so skladom
- podpora e-shop-u a jeho obsahu
- backoffice support, starostlivosť o office
- tvorba pravidelných reportov a prehľadov
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu
- stabilný príjem so zaujímavou motivačnou zložkou (celkovo po zapracovaní viac ako 1.000 €)
- pravidelná pracovná doba (bez smien a nadčasov)
- osobnostné a profesijné rozvojové programy
- podporujúci tím a priateľské pracovné prostredie
- stravné hradené nad rámec zákona
- moderné a čisté pracovné prostredie, technológie uľahčujúce prácu
- korektný a profesionálny prístup zamestnávateľa
- občerstvenie v podobe kvalitnej kávy a čajov
Informácie o výberovom konaní
- vhodní uchádzači budú na najprv dopytovaná formou telefonického pohovoru, následne, ak postúpia budú pozvaní na stretnutie v sídle spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Teams - Základy
Vodičský preukaz
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť nadchnúť sa, kreativita, iniciatíva pre zlepšovanie a hľadanie riešení
- zodpovednosť za svoju prácu organizovanosť a samostatnosť
- dôslednosť a zmysel pre detail, precíznosť
- dôraz na silné analytické myslenie, schopnosť pracovať s viacerými IT systémami
- seriózne vystupovanie na úrovni vo vzťahu k zákazníkovi - ústna aj písomná komunikácia
- schopnosť telefonickej komunikácie so zákazníkmi a zároveň pracovať s informáciami z PC
- angličtina - pokročilý - dôležité pre samostatnú prácu
- znalosti MS Office – pokročilý, pričom kladieme dôraz najmä na Microsoft Excel (základné navzorcovanie, podmienky, formátovanie a pod.)
- výhodou je orientácia, resp. skúsenosti v zdravotníckej problematike
- výhodou je dosiahnuté vzdelanie 2. stupňa v študijnom odbore farmácia