Mzdový Účtovník/Účtovníčka

Global Accounting Services, s. r. o.

Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacMzda: Od 1.600 EUR/mesiac brutto. K odmeňovaniu patrí aj 13. a 14. plat. Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od dosiahnutého vzdelania a predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho HR tímu hľadáme nového, šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude zabezpečovať nasledovné činnosti:

• komplexné spracovávanie mzdovej agendy pridelených spoločností (ich počet môže kolísať)
• vykonávanie činností súvisiacich s povinnosťami voči poisťovniam, úradu práce a daňového úradu ,vrátane vedenia príslušnej evidencie a reportov
• spracovávanie a aktualizácia evidencie z oblasti mzdovej agendy
• administratívna podpora personálneho odboru pri riešení pracovnej agendy v oblasti miezd a personalistiky
• Evidencia materských a rodičovských dovoleniek a s tým spojená agenda voči poisťovniam
• Vystavovanie potvrdení o výške príjmov, zápočtových listov a pod.
• vedenie evidencie dochádzky, posudzovanie nárokov na dovolenku
• vykonávanie výpočtu mesačných platov, miezd a ostatných zložiek miezd, nemocenských dávok, povinných odvodov do poisťovní a preddavkov na daň
• vykonávanie prevodných príkazov pre úhradu miezd, odvodov poistného a dane zo mzdy
• vykonávanie ročného zúčtovanie dane zo závislej činnosti
• vykonávanie ročnej uzávierky miezd a vedenie mzdových listov zamestnancov
• spracovávanie mesačných výkazov poistného, štvrťročných prehľadov a ročných hlásení o dani zo mzdy, štatistických a iných výkazov
• tvorba a čerpanie sociálneho fondu
• spracovanie podkladov pre poskytovanie prostriedkov na stravovanie (finančného príspevku na stravovanie zamestnancov, stravovacie karty)
• pravidelný reporting za zverenú pracovnú oblasť v zmysle pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame vám:
- 5 dní dovolenky navyše,
- platené sick days,
- odborné vzdelávanie,
- Multisport karta,
- po dohode možnosť čerpania home office.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, ktorý si veľmi vážime. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.

Kandidátom nezaradeným do výberového konania veľmi pekne ďakujeme a prajeme veľa pracovných i osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, personálny manažment

Ostatné znalosti

KROS Olymp - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

mzdový účtovník

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Očakávať od vás budeme:
- prax na personálno - mzdovom oddelení,
- komplexnú znalosť mzdového účtovníctva,
- riešenie problematiky v oblasti Zákonníka práce, Sociálneho aj zdravotného poistenia
- predchádzajúca prax s programom Olymp (KROS)
- pohodový no zároveň zodpovedný prístup k práci,
- priateľskú povahu a otvorenú komunikáciu,
- aktívny prístup a dávku samostatnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa vedením účtovníctva a personálno - mzdovej agendy dodávateľským spôsobom.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4805343  Dátum zverejnenia: 11.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac