Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent administratívno-ekonomických činností na oddelení parkovania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacod 1 100 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok
1 100 EUR/mesiacod 1 100 EUR/mes.– v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovanie administratívno – technických a organizačných činností útvaru podľa pokynov nadriadeného.
- Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola plnenia objednávok,
- Podpora, vyhotovovanie, evidencia a kontrola úhrad faktúr v zmysle uzatvorených zmluvných podmienok
- Podpora evidencie a sledovania stavu plnenia uzatvorených zmlúv
- Správa rozpočtu oddelenia
- Zabezpečovanie chodu sekretariátu, sledovanie úloh vyplývajúcich z uznesení orgánov hlavného mesta a zabezpečovanie ich prenášania na pracovníkov, sledovanie ich plnenia.
- Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní; vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, evidencia pošty; zabezpečenie základných kancelárskych potrieb; zabezpečenie plynulej administratívy.
- Komunikácia a riešenie administratívy s inými útvarmi magistrátu
- Administrácia a evidencia projektov a úloh oddelenia parkovania
- Práca s registratúrnymi záznamami v systéme GINIS
- Sledovanie a evidencia platných smerníc, interných predpisov a nariadení
- Plnenie ďalších úloh zo strany nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny
- Sociálna politika:
1. príspevok do DDS 2-3 %
2. príspevok na dopravu
3. zvýhodnená ročná električenka
4. príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie
- Možnosť profesijného a odborného rastu a vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 07.05.2024.
Zverejnené dňa 23.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, ekonomické vzdelanie
- Prax v administratíve min. 2 roky
- Práca vo verejnej správe/štátnej správe výhodou.
- Ovládanie PC na užívateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Office 365).
- Príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni.
- Bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie, ochota sa učiť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4814486
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac