Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent administratívy, IMS a nákupu
Matching s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, významnú výrobno-obchodnú spoločnosť, hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Referent administratívy, IMS a nákupu. Jeho pracovná náplň je nasledovná:
• zabezpečuje administratívne záležitosti týkajúce sa chodu právneho oddelenia, oddelenia IMS a oddelenia nákupu a špecifické úlohy podľa povahy práce týchto oddelení (styk s dotknutými úradmi a inštitúciami, klientmi, poštou a pod.)
• eviduje došlú poštu v súlade s internými smernicami spoločnosti a zabezpečuje jej distribúciu kompetentným úsekom a zamestnancom
• zabezpečuje evidenciu, spracovanie a odoslanie pošty doručenej jednotlivými úsekmi za účelom jej odoslania príslušným adresátom
• vykonáva odborné a technické práce spojené s archivovaním dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu
• vykonáva archívne výpožičné služby a odborné činnosti v zmysle legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• triedi, usporadúva, skartuje prípadne inventarizuje archívne dokumenty v zmysle legislatívy a príslušných interných predpisov
• vytvára nákupné objednávky v určenom informačnom systéme a v súlade s internými predpismi spoločnosti
• realizuje nákup tovarov, materiálov a služieb podľa schválených nákupných objednávok jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít
• aktívne vyhľadáva obchodných partnerov, kontroluje termíny dodávok a ich kompletnosť, vykonáva cenovú a vecnú kontrolu faktúr
• koordinuje a sumarizuje objednávky podľa požiadaviek jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít.
• zabezpečuje administratívne záležitosti týkajúce sa chodu právneho oddelenia, oddelenia IMS a oddelenia nákupu a špecifické úlohy podľa povahy práce týchto oddelení (styk s dotknutými úradmi a inštitúciami, klientmi, poštou a pod.)
• eviduje došlú poštu v súlade s internými smernicami spoločnosti a zabezpečuje jej distribúciu kompetentným úsekom a zamestnancom
• zabezpečuje evidenciu, spracovanie a odoslanie pošty doručenej jednotlivými úsekmi za účelom jej odoslania príslušným adresátom
• vykonáva odborné a technické práce spojené s archivovaním dokumentov v zmysle registratúrneho poriadku a plánu
• vykonáva archívne výpožičné služby a odborné činnosti v zmysle legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• triedi, usporadúva, skartuje prípadne inventarizuje archívne dokumenty v zmysle legislatívy a príslušných interných predpisov
• vytvára nákupné objednávky v určenom informačnom systéme a v súlade s internými predpismi spoločnosti
• realizuje nákup tovarov, materiálov a služieb podľa schválených nákupných objednávok jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít
• aktívne vyhľadáva obchodných partnerov, kontroluje termíny dodávok a ich kompletnosť, vykonáva cenovú a vecnú kontrolu faktúr
• koordinuje a sumarizuje objednávky podľa požiadaviek jednotlivých organizačných úsekov spoločnosti a jej dcérskych entít.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom dynamickom kolektíve,
zázemie stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu,
samostatná a zodpovedná pozícia,
možnosť profesného a odborného rastu,
ďalšie firemné výhody.
zázemie stabilnej spoločnosti s perspektívou rastu,
samostatná a zodpovedná pozícia,
možnosť profesného a odborného rastu,
ďalšie firemné výhody.
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o pozíciu Referent administratívy, IMS a nákupu, pošlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku.
Vopred ďakujeme za Váš záujem, osobne budeme kontaktovať len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
“V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Matching, s.r.o. za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.
Vopred ďakujeme za Váš záujem, osobne budeme kontaktovať len uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov v nasledovnom znení:
“V zmysle § 11 zákona č. 122/2013 Z.z.. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou Matching, s.r.o. za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Naším klientom je úspešná a perspektívna spoločnosť, ktorá poskytuje služby širokému portfóliu klientov v priemyselnom a komunálnom segmente.
Naším klientom je úspešná a perspektívna spoločnosť, ktorá poskytuje služby širokému portfóliu klientov v priemyselnom a komunálnom segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti administratívy min. 2 roky
- schopnosť pracovať samostatne
- analytické, logické myslenie, zodpovedný prístup, proaktivita,
- znalosť a prax v oblasti archivácie a registratúry je výhodu
- schopnosť pracovať samostatne
- analytické, logické myslenie, zodpovedný prístup, proaktivita,
- znalosť a prax v oblasti archivácie a registratúry je výhodu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Matching je personálno – poradenská spoločnosť, ktorá sa orientuje na služby v oblasti recruitmentu a headhuntingu. Pre spoločnosti sme partnerom pri vyhľadávaní a rozvíjaní zamestnancov. Pre uchádzačov sme mentorom ich úspešného uplatnenia na trhu práce a ďalšieho kariérneho napredovania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 3311465
Dátum zverejnenia: 15.2.2018
2018-02-15
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Referent, Samostatný referent Spoločnosť: Matching s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou