Referent/Referentka ekonomického oddelenia
Múzeum mesta Bratislavy
Radničná 1, Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 200 EUR/mesiacVýsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
výkon samostatnej odbornej činnosti na ekonomickom oddelení podľa pridelenej agendy;
príjem a spracovanie ekonomických dokumentov (vystavovanie objednávok, evidencia faktúr v IS, príprava a kompletizácia účtovných dokladov pre ich zaúčtovanie a zverejňovanie objednávok a faktúr);
výkon základnej finančnej kontroly a administratívnej finančnej kontroly dokladov a s tým spojenej administrácie;
súčinnosť pri prechode na novú formu vedenia ekonomickej agendy vo vzťahu k tzv. zdieľaným službám;
súčinnosť pri optimalizácii a zefektívňovaní ekonomických procesov;
participácia na aktualizácii a tvorbe interných predpisov/metodiky ekonomických procesov;
podpora odborných oddelení v oblasti finančného riadenia, kontrolingu a reportingu, zlepšovania a zvyšovania kvality procesov a operatívnych ekonomických činností;
aktívna participácia pri príprave programového rozpočtu, sledovaní plnenia a realizácie zmien v rozpočte;
súčinnosť pri kontrole účtovníctva a iných finančných dát na pravidelnej báze vrátene reportingu;
súčinnosť pri výkone kontroly a auditu hospodárenia múzea poverenými útvarmi zriaďovateľa ako aj kontrolnými orgánmi SR;
kompletizácia ekonomickej dokumentácie a archivácia v zmysle platnej legislatívy a interných postupov;
vypracovávanie ekonomických štatistických výkazov v zmysle v zmysle platnej legislatívy.
Zamestnanecké výhody, benefity
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
d) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
e) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
f) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
g) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
h) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
i) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Životopis;
3. Motivačný list;
4. Fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky na e-mail: [email protected]
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na Vaše reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Noris Next - Základy
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie I. stupňa ekonomického zamerania výhodou;
Minimálne 2 rokov prax na obdobnej pozícii, prax vo verejnej správe výhodou;
Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel; Microsoft Office 365;
IS NorisNext- výhodou;
Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné a analytické myslenie, iniciatívnosť, samostatnosť.