Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor kontaktného centra
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- operátor linky technickej podpory portálu Slovensko.sk
- špecialista na elektronické dátové schránky;
- príjem, riešenie a evidovanie telefonických, e-mailových a chatových požiadaviek občanov a podnikateľov týkajúcich sa elektronických služieb štátu;
- poskytovanie všeobecných informácií o Slovensko.sk a elektronických dátových schránkach;
- práca na zmeny v priebehu pracovných dní (nejedná sa o nočné a víkendové zmeny)
- špecialista na elektronické dátové schránky;
- príjem, riešenie a evidovanie telefonických, e-mailových a chatových požiadaviek občanov a podnikateľov týkajúcich sa elektronických služieb štátu;
- poskytovanie všeobecných informácií o Slovensko.sk a elektronických dátových schránkach;
- práca na zmeny v priebehu pracovných dní (nejedná sa o nočné a víkendové zmeny)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita a spoľahlivosť
- bezúhonnosť
- odolnosť voči stresu
- tímová spolupráca
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- užívateľská znalosť PC
- ochota učiť sa nové veci
- dochvíľnosť
- bezúhonnosť
- odolnosť voči stresu
- tímová spolupráca
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- užívateľská znalosť PC
- ochota učiť sa nové veci
- dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES) je príspevková organizácia Ministerstva investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry Slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy - slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Medzi hlavné úlohy agentúry patrí najmä:
Rozvoj a prevádzka centrálnej komunikačnej infraštruktúry Slovenskej republiky.
Rozvoj a prevádzka služieb Ústredného portálu verejnej správy - slovensko.sk.
Rozvoj a prevádzka mnohých ďalších informačných systémov verejnej správy.
Rozvoj a prevádzka systémov informačnej bezpečnosti a systémov na ochranu kybernetického priestoru.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2696980
Dátum zverejnenia: 28.9.2020
2020-09-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (agentúra NASES)
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac