Finančný riaditeľ

PRAMA s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
na základe skúseností, kvalitných ľudí vieme oceniť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do úspešnej spoločnosti poskytujúcej externé účtovné služby a daňové poradenstvo z dôvodu rastu hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu: Finančný riaditeľ.

Presnú náplň práce radi objasníme na osobnom stretnutí.

Základné činnosti:
- riadenie tímu, ktorý zodpovedá za vedenie komplexného účtovníctva pre svojich klientov (majetok, finančné účty, pohľadávky, záväzky, mzdy, personalistika...),
- kontrola správnosti spracovania daňových priznaní (DPH, daň z príjmov, daň z motorových vozidiel...),
- vedenie zohratého tímu ľudí, ktorí stále rastie,
- komunikácia s klientmi, s vedením spoločnosti, audítormi a štátnymi inštitúciami.

Zamestnanecké výhody, benefity

- priestor pre odborný i kariérny rast,
- práca pre stabilnú spoločnosť kde ľudia v tíme radi spolupracujú,
- práca pre spoločnosť, ktorá každý rok rastie,
- flexibilná pracovná doba,
- 50% príspevok na športové aktivity,
- možnosť vzdelávania sa v anglickom jazyku s native speakerom,
- výhodné platové ohodnotenie v závislosti podľa Vašich skúseností,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- pravidelný, veselý, celofiremný teambuilding,
- stravné lístky hradené v plnej výške,
- doplnkové dôchodkové poistenie.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, prosím zašlite nám Vašu žiadosť na email: [email protected].

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948/908 777.

Za Vaše žiadosti Vám vopred ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Profesionálna spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania externých účtovných služieb a daňového poradenstva.
Bližšie informácie radi poskytneme na osobnom stretnutí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 4 roky praxe v účtovníctve,
- znalosť slovenských alebo českých daňových zákonov,
- skúsenosti s finančným kontrolingom a plánovaním sú vítané,
- skúsenosti s riadením tímu ľudí sú podmienkou,
- výborné organizačné schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť zabezpečujúca profesionálne personálne služby so špecializáciou na výber zamestnancov. Na našej metodike a prístupe ku klientom pracujeme mnoho rokov a máme za sebou množstvo úspešne zrealizovaných projektov.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3117752  Dátum zverejnenia: 29.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: na základe skúseností, kvalitných ľudí vieme oceniť