Risk Analytik (travel industry)
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 400 EUR/mesiac* finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovednosť za riadenie rizík cestovných kancelárií v rámci spoločnosti
• Použite IATA a iné zdroje na monitorovanie cestovných kancelárií a posudzovanie vysokorizikových agentov
• Úlohou je vydávať odporúčania manažérovi pre tvorenie stratégie a politiky o opatreniach na riadenie rizika
• Informovať zainteresované strany o proaktívnych a reaktívnych zlyhaniach agentúry a podpora manažmentu
• Proaktívne identifikujte príležitosti na zlepšenie procesov a zmiernenie rizika
• Zainteresované strany vás považujú za dôveryhodného a informovaného
• Orientujete sa na detaily a dobre spolupracujete s ďalšími oddeleniami napr. finančné oddelenie
• Ste analytický a dátovo orientovaný vo svojom prístupe k riešeniu problémov
• Použite IATA a iné zdroje na monitorovanie cestovných kancelárií a posudzovanie vysokorizikových agentov
• Úlohou je vydávať odporúčania manažérovi pre tvorenie stratégie a politiky o opatreniach na riadenie rizika
• Informovať zainteresované strany o proaktívnych a reaktívnych zlyhaniach agentúry a podpora manažmentu
• Proaktívne identifikujte príležitosti na zlepšenie procesov a zmiernenie rizika
• Zainteresované strany vás považujú za dôveryhodného a informovaného
• Orientujete sa na detaily a dobre spolupracujete s ďalšími oddeleniami napr. finančné oddelenie
• Ste analytický a dátovo orientovaný vo svojom prístupe k riešeniu problémov
Iné výhody
- Zázemie stabilnej spoločnosti
- Práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu
- Stravné- plne hradené spoločnosťou
- 5 alebo 2 dni dovolenky navyše (do 33 rokov je 25, nad 33 rokov je 27)
- 5 dní sick days
- Plne hradených10 dní PN
- Zmluva na dobu neurčitú
- Pravidelné tímové akcie a teambuildingové aktivity
- Zľavy na služby našej spoločnosti a partnerov
- Kurzy, vzdelávanie, školenia, technické aj soft skills
- Možnosť home office (hybridná práca)
- Príležitostné cestovanie
- Práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu
- Stravné- plne hradené spoločnosťou
- 5 alebo 2 dni dovolenky navyše (do 33 rokov je 25, nad 33 rokov je 27)
- 5 dní sick days
- Plne hradených10 dní PN
- Zmluva na dobu neurčitú
- Pravidelné tímové akcie a teambuildingové aktivity
- Zľavy na služby našej spoločnosti a partnerov
- Kurzy, vzdelávanie, školenia, technické aj soft skills
- Možnosť home office (hybridná práca)
- Príležitostné cestovanie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti leteckej dopravy.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti leteckej dopravy.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Risk
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
SQL - Mierne pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Požadovaná prax
Risk Analytik
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Schopnosť vyhodnocovať viaceré zdroje údajov, identifikovať trendy a robiť rozhodnutia napriek nejednoznačnosti
• Skúsenosť s komplexnou analýzou
• Vynikajúce komunikačné schopnosti – so schopnosťou vysvetliť technické detaily širokému a rôznorodému publiku
• Samostatná práca
• Vzdelanie na úrovni bakalárskeho alebo vyššieho stupňa VŠ
• Dokonalé používanie balíka Microsoft Office vrátane pokročilých zručností v Exceli
Plusom:
• Pochopenie finančných alebo účtovných výkazov
• Skúsenosti s manipuláciou s údajmi v databázach (napr. SQL)
• Získavanie vedomostí o tom, ako letecké spoločnosti distribuujú svoje produkty na nepriamy trh
• Schopnosť prijímať rozhodnutia na zmiernenie rizika
• Jasné zdokumentované obchodné procesy
• Chuť učiť sa štandardné priemyselné procesy a terminológiu
• Skúsenosť s komplexnou analýzou
• Vynikajúce komunikačné schopnosti – so schopnosťou vysvetliť technické detaily širokému a rôznorodému publiku
• Samostatná práca
• Vzdelanie na úrovni bakalárskeho alebo vyššieho stupňa VŠ
• Dokonalé používanie balíka Microsoft Office vrátane pokročilých zručností v Exceli
Plusom:
• Pochopenie finančných alebo účtovných výkazov
• Skúsenosti s manipuláciou s údajmi v databázach (napr. SQL)
• Získavanie vedomostí o tom, ako letecké spoločnosti distribuujú svoje produkty na nepriamy trh
• Schopnosť prijímať rozhodnutia na zmiernenie rizika
• Jasné zdokumentované obchodné procesy
• Chuť učiť sa štandardné priemyselné procesy a terminológiu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4832940
Dátum zverejnenia: 17.5.2024
2024-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Risk specialist, Špecialista finančných trhov, Špecialista reportingu Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 400 EUR/mesiac