Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná / Recepčný
S-EXCEL NOVA s.r.o.
Miesto práce
Bulharská 49, Ružinov
Bulharská 49, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme šikovnú a proaktívnu recepčnú / šikovného a proaktívneho recepčného.
Táto pozícia je hlavným bodom kontaktu pre všetky záležitosti týkajúce sa kliniky a jej prevádzky. Budeš zabezpečovať chod recepcie, vybavenie officu, podporu kolegom, pomáhať v rámci ekonomickej agendy (objednávky, faktúry) a pri ostatných administratívnych činnostiach.Tvojimi úlohami bude aj uvádzanie návštev a organizácia stretnutí, komunikácia s pacientmi.
Tvoje hlavné zodpovednosti budú najmä:
Prevádzka kliniky a manažovanie stretnutí
-hlavný bod kontaktu pre všetky záležitosti týkajúce sa kliniky a jej prevádzky
-zabezpečenie vybavenia kliniky v rámci prevádzky, spisovanie požiadaviek zamestnancov a následný nákup, prípadne zadávanie požiadaviek na zodpovedné tímy (napr. IT technika)
-tvorba objednávok a nákup kancelárskych potrieb, pitného režimu a občerstvenia
-zabezpečenie bežného chodu a pohody v rámci kliniky
-zodpovednosť za udržiavanie poriadku (priebežný v priebehu dňa + komunikácia s upratovacou službou)
-zodpovednosť za proces stretnutí a organizáciu zasadačiek
- uvádzanie návštev
- chod recepcie
Administratíva
-práca v internom informačnom systéme
-evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, evidencia zmlúv
-zabezpečovanie podpisov zmlúv štatutármi
-preberacie a odovzdávacie protokoly, vedenie inventarizácie
-ostatné administratívne činnosti
-podpora pri príprave podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
-podpora ostatných oddelení
Ekonomická agenda
-kontrola prijatých faktúr a dokladov a ich následné zaevidovanie v systéme
-pomoc s prípravou podkladov pre účtovníctvo
-správa pokladne
Do nášho tímu hľadáme šikovnú a proaktívnu recepčnú / šikovného a proaktívneho recepčného.
Táto pozícia je hlavným bodom kontaktu pre všetky záležitosti týkajúce sa kliniky a jej prevádzky. Budeš zabezpečovať chod recepcie, vybavenie officu, podporu kolegom, pomáhať v rámci ekonomickej agendy (objednávky, faktúry) a pri ostatných administratívnych činnostiach.Tvojimi úlohami bude aj uvádzanie návštev a organizácia stretnutí, komunikácia s pacientmi.
Tvoje hlavné zodpovednosti budú najmä:
Prevádzka kliniky a manažovanie stretnutí
-hlavný bod kontaktu pre všetky záležitosti týkajúce sa kliniky a jej prevádzky
-zabezpečenie vybavenia kliniky v rámci prevádzky, spisovanie požiadaviek zamestnancov a následný nákup, prípadne zadávanie požiadaviek na zodpovedné tímy (napr. IT technika)
-tvorba objednávok a nákup kancelárskych potrieb, pitného režimu a občerstvenia
-zabezpečenie bežného chodu a pohody v rámci kliniky
-zodpovednosť za udržiavanie poriadku (priebežný v priebehu dňa + komunikácia s upratovacou službou)
-zodpovednosť za proces stretnutí a organizáciu zasadačiek
- uvádzanie návštev
- chod recepcie
Administratíva
-práca v internom informačnom systéme
-evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty, evidencia zmlúv
-zabezpečovanie podpisov zmlúv štatutármi
-preberacie a odovzdávacie protokoly, vedenie inventarizácie
-ostatné administratívne činnosti
-podpora pri príprave podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
-podpora ostatných oddelení
Ekonomická agenda
-kontrola prijatých faktúr a dokladov a ich následné zaevidovanie v systéme
-pomoc s prípravou podkladov pre účtovníctvo
-správa pokladne
Informácie o výberovom konaní
Motivovaný, pozitívny a proaktívny človek.
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- samostatnosť, flexibilita a kreativita
- aktívny a pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
- znalosť anglického jazyka podmienkou
- proklientské správanie
- skúsenosti s prácou v dynamickom prostredí sú výhodou
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- samostatnosť, flexibilita a kreativita
- aktívny a pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
- znalosť anglického jazyka podmienkou
- proklientské správanie
- skúsenosti s prácou v dynamickom prostredí sú výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Open Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Špecializovaná denná klinika s klientelou z celej Európy a aj Slovenska.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4254264
Dátum zverejnenia: 22.4.2024
2024-04-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Recepčná Spoločnosť: S-EXCEL NOVA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac