Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný riaditeľ
SF Soepenberg, s.r.o.
Miesto práce
Zvolenská Slatina, Banskobystrický kraj, okres Zvolen
Zvolenská Slatina, Banskobystrický kraj, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.12.2017
01.12.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Finančná oblasť:
Vedenie administratívneho a ekonomického oddelenia (strategické plánovanie, operatívne riadenie)
Finančný reporting a kontroling (plány, rozpočty, ad hoc analýzy obchodu, výroby a logistiky)
Plánovanie a realizácia cash-flow (bankový styk, vzťahy s obchodnými zástupcami, dodávateľmi a odberateľmi)
Manažment pohľadávok a záväzkov (upomínanie, inkasné konanie, spracovanie návrhov na platobné rozkazy, súdne konania a exekúcie)
Schvaľovanie došlých faktúr, vystavovanie príkazov na fakturáciu
Styk s finančnými inštitúciami (banky, poisťovne, lízingové spoločnosti), negociácia podmienok a uzatváranie zmlúv
Spolupráca s audítormi a podpora štatutárneho auditu (dane a účtovníctvo)
Skladové hospodárstvo (sledovanie úrovne zásob, evidenčné a fyzická inventarizácia)
Právne služby
Riadenie ostatných externých služieb potrebných pre zabezpečenie plynulého chodu
Systém manažérstva kvality:
Udržiavanie a zabezpečovanie aktualizácie systému manažérstva kvality ISO 9001 v súlade s firemnými činnosťami, kontrola jeho uplatňovania v praxi
Informatizácia, hlasové a dátové služby:
Administrácia podnikovej siete a hardvéru
Prevádzka VPN, riadenie prístupov
Správa a prevádzka podnikového ekonomicko-informačného systému Money a personálneho systému Human
Správa domén a kont Exchange
Zálohovanie dát
Výber požadovaného technického vybavenia, inštalácia softvéru a aktualizácia, nastavenia hardvéru a softvéru
Podpora pre zamestnancov v oblasti užívateľských potrieb
Hlasové a internetové služby (alternatívni operátori, mobilná komunikácia); vyhodnocovanie spotreby a optimalizácia
Nákupný proces:
Obstarávanie a tendrovanie (investície, strategické obchody, marketingové materiály)
Personalistika:
Zodpovednosť za pracovnú zdravotnú službu
Zabezpečovanie BOZP, PO, OOPP, vzdelávanie v oblasti
Definovanie pracovných pozícií, vyhľadávanie kandidátov, vedenie pohovorov, vyberanie vhodných kandidátov a dohadovanie podmienok
Vypracovávanie PPČ a návrhov na mzdové ohodnotenie
Výpočet variabilných zložiek zamestnancov
Styk s inšpektorátom práce
Organizovanie firemných podujatí
Projektová činnosť:
Spolupráca na príprave a realizácii rozvojových a ad hoc projektov (zabezpečovanie a spracovanie podkladov)
Príprava, správa a vedenie projektov
Spracovanie dokumentácie a prezentačných materiálov v súlade s dizajn manuálom
Vedenie administratívneho a ekonomického oddelenia (strategické plánovanie, operatívne riadenie)
Finančný reporting a kontroling (plány, rozpočty, ad hoc analýzy obchodu, výroby a logistiky)
Plánovanie a realizácia cash-flow (bankový styk, vzťahy s obchodnými zástupcami, dodávateľmi a odberateľmi)
Manažment pohľadávok a záväzkov (upomínanie, inkasné konanie, spracovanie návrhov na platobné rozkazy, súdne konania a exekúcie)
Schvaľovanie došlých faktúr, vystavovanie príkazov na fakturáciu
Styk s finančnými inštitúciami (banky, poisťovne, lízingové spoločnosti), negociácia podmienok a uzatváranie zmlúv
Spolupráca s audítormi a podpora štatutárneho auditu (dane a účtovníctvo)
Skladové hospodárstvo (sledovanie úrovne zásob, evidenčné a fyzická inventarizácia)
Právne služby
Riadenie ostatných externých služieb potrebných pre zabezpečenie plynulého chodu
Systém manažérstva kvality:
Udržiavanie a zabezpečovanie aktualizácie systému manažérstva kvality ISO 9001 v súlade s firemnými činnosťami, kontrola jeho uplatňovania v praxi
Informatizácia, hlasové a dátové služby:
Administrácia podnikovej siete a hardvéru
Prevádzka VPN, riadenie prístupov
Správa a prevádzka podnikového ekonomicko-informačného systému Money a personálneho systému Human
Správa domén a kont Exchange
Zálohovanie dát
Výber požadovaného technického vybavenia, inštalácia softvéru a aktualizácia, nastavenia hardvéru a softvéru
Podpora pre zamestnancov v oblasti užívateľských potrieb
Hlasové a internetové služby (alternatívni operátori, mobilná komunikácia); vyhodnocovanie spotreby a optimalizácia
Nákupný proces:
Obstarávanie a tendrovanie (investície, strategické obchody, marketingové materiály)
Personalistika:
Zodpovednosť za pracovnú zdravotnú službu
Zabezpečovanie BOZP, PO, OOPP, vzdelávanie v oblasti
Definovanie pracovných pozícií, vyhľadávanie kandidátov, vedenie pohovorov, vyberanie vhodných kandidátov a dohadovanie podmienok
Vypracovávanie PPČ a návrhov na mzdové ohodnotenie
Výpočet variabilných zložiek zamestnancov
Styk s inšpektorátom práce
Organizovanie firemných podujatí
Projektová činnosť:
Spolupráca na príprave a realizácii rozvojových a ad hoc projektov (zabezpečovanie a spracovanie podkladov)
Príprava, správa a vedenie projektov
Spracovanie dokumentácie a prezentačných materiálov v súlade s dizajn manuálom
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, aby v motivačnom liste uviedli za každú oblasť náplne práce predchádzajúce praktické skúsenosti
Kontaktovaní budú len uchádzači s vyhovujúcim profilom kandidáta
Kontaktovaní budú len uchádzači s vyhovujúcim profilom kandidáta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie / Ekonomika / Manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Expert
Human - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Expert
Human - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Analytické schopnosti
Samostatnosť
Cieľavedomosť
Vytrvalosť
Flexibilnosť
Kolektívny duch
Lojálnosť
Zmysel pre detail
Zodpovednosť
Samostatnosť
Cieľavedomosť
Vytrvalosť
Flexibilnosť
Kolektívny duch
Lojálnosť
Zmysel pre detail
Zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno-výrobná spoločnosť so zameraním na nákup a predaj poľnohospodárskych komodít, hnojív a kŕmnych zmesí; spoločnosť poskytuje outsourcing – koncepty riešení odpadového hospodárstva potravinárskych, liehovarníckych, farmaceutických a agrochemických výrobných podnikov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3211268
Dátum zverejnenia: 10.10.2017
2017-10-10
lokalita: Zvolenská Slatina, Banskobystrický kraj, okres Zvolen Pozícia: Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér Spoločnosť: SF Soepenberg, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou