Našou prácou
je vaša kariéra

SYNERGIE je pôvodom francúzska personálno-poradenská spoločnosť. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
  • Výroba
    a priemysel

  • Automotive

  • Doprava
    a logistika

  • Administratíva

  • Manažéri
    a špecialisti

Asistentka Senior viceprezidenta v Bratislave so mzdou 1800 EUR mesačne

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
15.6.2024
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac(podľa pracovných skúseností)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovnú asistentku pre regionálneho Senior viceprezidenta (SVP) nášho klienta. Vašou náplňou práce bude:

  • plánovanie stretnutí, schôdzok, cestovania, ubytovania a pod.
  • koordinácia pracovných ciest SVP a členov regionálneho manažment tímu
  • organizácia a príprava stretnutí
  • podpora tímu v komunikácii a výmene informácií:
  • príprava cestovných výkazov, faktúr a dokumentov na schválenie
  • pomoc pri príprave prezentácií a reportov
  • vykonávanie rôznych ďalších projektov a ad-hoc úloh pridelených priamym nadriadeným

PRACOVNÁ DOBA:
  • flexibilná pracovná doba
  • 8 hodín denne (pondelok až piatok)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 13. plat v prípade splnenia stanovených cieľov
  • penzijné poistenie (3. pilier) po odpracovanom roku
  • možnosť práce z domu (2x do týždňa)
  • MultiSport karta
  • kultúrne a spoločenské akcie
  • zamestnanecké zľavy na firemné produkty až do výšky 40 %
  • teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala a hľadáte novú výzvu, pošlite nám Váš životopis a budeme Vás kontaktovať! :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Asistentka (plánovanie, organizovanie)

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • pracovné skúsenosti na pozícii asistentky min. 3 roky
  • organizačné a plánovacie schopnosti
  • komunikačné schopnosti, riešenie problémov
  • plynulá angličtina (písomne aj slovom), nemčina výhodou
  • schopnosť spolupracovať s tímom na medzinárodnej úrovni, aj virtuálne, s partnermi na rôznych úrovniach (iní SVP, asistentky a pod.)
  • spoľahlivosť a diskrétnosť
  • znalosť MS Office (Teams, Excel a PowerPoint)
  • príjemné a slušné vystupovanie
  • tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.

Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Alan Herian
E-mail: poslať životopis
ID: 4823436  Dátum zverejnenia: 6.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac