Manažér obchodného tímu pre SR: Bicykle a cyklo doplnky 1,600-1,800€ (okres Levice)

Synerta Personnel s.r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj, Nitriansky kraj, okres Levice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
fix 1,200-1,400€ brutto/mesiac + variab.zložka v priemere 400€ (podľa sezónnosti a výsledkov, prvé tri mesiace sa variab. zložka neuplatňuje)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa súčasťou a hybnou silou úspechu dynamicky rastúcej spoločnosti v oblasti predaja bicyklov a cyklo doplnkov.

Tvoj budúci kolega si myslí o vhodnom kandidátovi toto:
„Mal by si vedieť stanoviť ciele a vedieť čo chce dosiahnuť.“

„Tento človek dostane veľký priestor na riadenie podľa svojich predstáv. Samozrejme si plány treba najprv obhájiť.“

„Nemusí byť špecialista na niektorý produkt, ale bolo by dobré aby bol trochu športovo založený a mal k športu vzťah.“

Čo robí Manažér obchodného tímu pre SR?
- 2-3 dni si priamo v kancelárii, ostatné dni v teréne
- priamo riadiš, motivuješ, koučuješ a koordinuješ výkony tvojho obchodného tímu 4-5 ľudí (celé Slovensko)
- vedieš svoj tím tak, aby ste spolu dosahovali obchodné ciele a zároveň kvalitný servis pre klientov (B2B segment: predajne a siete)
- máš zodpovednosť za predaj bicyklov a doplnkov ku bicyklom
- uplatňuješ vytýčené stratégie v teréne
- spoluvytváraš a napĺňaš stratégie pre získavanie nových klientov a aj pre udržanie a zvýšenie odberu u súčasných klientov
- poskytuješ svojim obchodníkom supervíziu priamo v teréne (1-2x do roka si s nimi aj obehneš všetky regióny)
- máš prehľad o konkurencii a monitoruješ aktivity konkurencie
- organizuješ interné mítingy a školenia pre svojich obchodníkov
- spolupracuješ pri vytváraní stratégie aj na základe informácií z terénu
- máš na starosti kontakty s V.I.P. zákazníkmi
- más za úlohu identifikovať a rozvíjať vzťahy s kľúčovými klientmi
- pravidelne reportuješ priamo majiteľom spoločnosti
- makáš na sebe v týchto oblastiach: sebavzdelávanie, sledovanie trendov, práca na zvyšovaní vlastnej kvalifikácie vo vedení ľudí a kvalifikácie členov tímu v obchodnej a odbornej oblasti

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť výrazného zvýšenia províznej časti odmeny, keďže sú v SR ešte neobsadené regióny (napr. BA kraj a väčšie mestá)
- automobil na služobné a aj súkromné účely
- menší, ale o to príjemnejší kolektív okolo 10 ľudí
- služobný mobil, PC
- flexibilný pracovný čas (začiatok cca 8-9) a zároveň takmer žiadne nadčasy... „dôležitý je výsledok, nie dokedy sedíš v práci“
- možnosť práce na čiastočný home-office (práca z domu)
- motivujúce a férové platové podmienky
- možnosť ďalšieho vzdelávania podľa potreby (napr. obchodnícke a jazykové kurzy)
- malý wellness program 1x mesačne
- športové aktivity
- zľavy u partnerov (napr. ubytovacie zariadenia)
- zľavy na vlastné produkty

A tiež môžeš osobne testovať celú sezónu najnovšie modely bicyklov a doplnkov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Spoločnosť pôsobí v odvetví predaja bicyklov a cyklo doplnkov. Kľúčoví ľudia tejto spoločnosti pracujú v tomto odvetví už viac ako 20 rokov. Spoločnosť je stabilná a stále rastúca - za posledné roky zdvojnásobila svoje tržby. Na Slovensku je exkluzívnym dodávateľom niekoľkých značiek v rôznych kategóriách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- si obchodník a máš dobré komunikačné schopnosti
- máš skúsenosti s vedením ľudí a motivovaním svojho tímu
- si samostatný človek a máš riadiace schopnosti
- máš systém ako si veci nastaviť aby si sa čo najefektívnejšie dostal k cieľu
- nemusíš mať zaužívaný postup, vieš situáciu zanalyzovať a pripraviť akčný plán

- angličtina na komunikatívnej úrovni (možná výnimka)
-- budeš ju používať písomne s dodávateľmi v zahraničí ohľadne produktov
-- alebo aj sem tam osobne napr. na výstavách
-- spoločnosť je ochotná urobiť výnimku alebo kompromis ak by šikovný a vhodný kandidát mal ochotu sa postupne anglický jazyk doučiť alebo zvýšiť jeho znalosť
- MS Word pre ponuky a bežné dokumenty
- MS Excel základy: Ovládaš základné funkcie ako násobenie, delenie, sčitovanie. Vieš v MS Excel pripraviť tabuľku s ponukou, vyrátať si cez funkcie DPH a prípadné zľavy, celkové súčty a podobne.
- vodičský preukaz B pre služobné cesty
- prax min. 2 roky v rámci obchodu a vedenia obchodného tímu
- obchodné skúsenosti (B2B alebo B2C)
- vedenie aspoň menšieho obchodného tímu je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Synerta Personnel je personálna agentúra, ktorá je súčasťou Synerta Group. Našim partnerom pomáhame aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí. Jedna z najdôležitejších esencií úspechu je správny výber kandidátov a budúcich členov efektívnych tímov.

Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.

www.SynertaPersonnel.com
ID: 2972909  Dátum zverejnenia: 22.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fix 1,200-1,400€ brutto/mesiac + variab.zložka v priemere 400€ (podľa sezónnosti a výsledkov, prvé tri mesiace sa variab. zložka neuplatňuje)