Procesný analytik

Úrad vlády SR

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 283 - 2 300 EUR/mesiacod 1283€, predpokladaná výška funkčného platu 2300€ EUR/mesiac (závisí od praxe kandidáta, resp. podľa skúseností a seniority kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úrad vlády hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Procesný analytik. Pracovať budeš na interných smerniciach, príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov. Ak Ťa táto práca zaujíma a chceš prispieť k pozitívnej zmene, hľadáme práve Teba!


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná činnosť:Koordinovanie systémových informačných činností, metodické usmerňovanie a projektové riadenie.

V rámci hlavnej činnosti vykonáva:

zodpovednosť za zber, analýzu, formalizáciu a prioritizáciu požiadaviek biznis vlastníkov budovaného informačného systému;

príprava funkčných špecifikácií a zmenových požiadaviek na IS a zabezpečenie ich realizácie v spolupráci s projektovým manažérom;

dokumentácia analýzy vo forme katalógu požiadaviek a diagramov;

podpora interného a vývojárskeho tímu počas analytickej fázy;

spolupráca na vytváraní projektových plánov;

zodpovednosť za dodržiavanie analytickej metodiky;

zabezpečenie projektovej dokumentácie na pravidelnej báze;

príprava podkladov pre projekty z pohľadu analýzy - vedenie podľa stanovenejšpecifikácie; príprava podkladov pre tvorbu a aktualizáciu informačných systémov na úrade vlády; výkon činností a príprava ďalších dokumentovsúvisiacich implementáciou projektu podľa pokynu nadriadeného; príprava katalógu požiadaviek/špecifikácií za oblasť monitoringu v prostredí IS; požiadavky na úpravu formulárov pre potreby zberu údajov; špecifikácia tvorby a zberu údajov na úrovni projektov a programu;

zodpovednosť za riadenie úloh, vrátane súvisiacej administratívnej činnosti v gescii Sekcie informačných technológií počas ich celého životného cyklu;

správa nad vypracovaním manažérskej a špecializovanej dokumentácie (vrátane jej priebežného aktualizovania);

správa riadenia procesov zmien (manažment zmenových požiadaviek) a riadenia rizík;

správa nad naplánovaním a riadením testovania, distribúcie a nasadenia releasu;

dohľad a koordinácia nad komunikáciou v rámci interných tímov úloh (členovia interných tímov môžu byť organizačne a kompetenčne zaradení v rámci rôznych útvarov ÚV SR);

zodpovednosť za reportovanie aktuálneho stavu úloh, vrátane stavu dodávaných výstupov;

zodpovednosť za riadenie centrálneho úložiska dokumentácie, vrátane správy a archivácie;

zodpovednosť za komunikáciu s externými dodávateľmi alebo stanovenými zástupcami externých dodávateľov (ich koordinovanie a dohľad voči včasnému dodávaniu jednotlivých častí a výstupov úloh);

koordinácia relevantných útvarov vo vzťahu k pripravovaným alebo vykonávaným auditom a kontrolám;

zabezpečenie súčinnosti pri výkone auditov a kontrol od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu splnenia nápravných opatrení, komunikácia s internými a externými kontrolórmi a audítormi, príprava stanovísk a formulácií nápravných opatrení k zisteniam z auditov a kontrol;

spolupráca pri zabezpečení činností súvisiacich s udržateľnosťou projektov;

za prijímateľa Úrad vlády SR spolupracuje pri činnostiach súvisiacich s implementáciou a udržateľnosťou projektov

spadajúcich do gescie Sekcie informačných technológií v zmysle príslušných legislatívnych noriem alebo zmluvnýchzáväzkov;

samostatné zabezpečovanie odborných agend, výkon čiastkových koncepčných a metodických prác;

príprava a pripomienkovanie právnych dokumentov (zmlúv, rámcových dohôd, servisných zmlúv, zmlúv o dielo, dodatkov,...), ktoré sú súčasťou procesu verejného obstarávania v súvislosti s výkonom agendy sekcie;

príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

monitorovanie interných predpisov ÚV SR súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

príprava návrhov nových interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

príprava návrhov aktualizácie interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

pripomienkovanie všetkých dokumentov zverejnených v internom pripomienkovom konaní;

zabezpečenie procesu interného pripomienkového konania;

zastupovanie sekcie v rozporových konaniach (spolu s gestorom interného predpisu);

príprava legislatívno-právnych stanovísk k účinným právnym dokumentom;

príprava návrhov legislatívnych predpisov (zákonov) v súvislosti s výkonom agendy sekcie;

pripomienkovanie návrhov legislatívnych predpisov (zákonov) v súvislosti s výkonom agendy sekcie;

výkon činností a príprava ďalších dokumentov súvisiacich s činnosťou sekcie podľa pokynu nadriadeného.

V rámci ostatných činností vykonáva:

príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

monitorovanie interných predpisov ÚV SR súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

príprava návrhov nových interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;

Zamestnanecké výhody, benefity

úväzok 37,5 h týždenne

pružný pracovný čas v rámci mesiaca

základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov.

3 dni voľna nad rámec základnej výmery dovolenky navyše

príspevok na vitamínové prípravky a výživové doplnky do 50 € ročne formou nákupných poukážok

príspevok do III. dôchodkového piliera 55 € mesačne

možnosť využívať účelové zariadenia Úradu vlády SR za zvýhodnené ceny

finančné benefity pri významných súkromných udalostiach (životné jubileum, narodenie dieťaťa,...) a pri významných pracovných jubileách

po dohode možnosť home officu (až do 8 dní za mesiac)

možnosť vzdelávať sa v odbornej problematike

Informácie o výberovom konaní

Požadované dokumenty
• profesijný štruktúrovaný životopis
• kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
• doklad o ovládaní anglického jazyka na požadovanej úrovni alebo čestné vyhlásenie o ovládaní anglického jazyka na požadovanej úrovni
• písomný súhlas o tom, že úrad môže spracúvať osobné údaje uchádzača v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-nadšenie pre dôsledné riešenie problémov

-otvorenosť učiť sa nové veci a flexibilita

-schopnosť samostatne a aktívne prinášať riešenia veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad vlády Slovenskej republiky

Adresa spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 2899/1
813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.vlada.gov.sk//


Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/
ID: 4806364  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 283 EUR/mesiac