Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procesný analytik
Úrad vlády SR
Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 283 - 2 300 EUR/mesiacod 1283€, predpokladaná výška funkčného platu 2300€ EUR/mesiac (závisí od praxe kandidáta, resp. podľa skúseností a seniority kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úrad vlády hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Procesný analytik. Pracovať budeš na interných smerniciach, príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov. Ak Ťa táto práca zaujíma a chceš prispieť k pozitívnej zmene, hľadáme práve Teba!
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavná činnosť:Koordinovanie systémových informačných činností, metodické usmerňovanie a projektové riadenie.
V rámci hlavnej činnosti vykonáva:
zodpovednosť za zber, analýzu, formalizáciu a prioritizáciu požiadaviek biznis vlastníkov budovaného informačného systému;
príprava funkčných špecifikácií a zmenových požiadaviek na IS a zabezpečenie ich realizácie v spolupráci s projektovým manažérom;
dokumentácia analýzy vo forme katalógu požiadaviek a diagramov;
podpora interného a vývojárskeho tímu počas analytickej fázy;
spolupráca na vytváraní projektových plánov;
zodpovednosť za dodržiavanie analytickej metodiky;
zabezpečenie projektovej dokumentácie na pravidelnej báze;
príprava podkladov pre projekty z pohľadu analýzy - vedenie podľa stanovenejšpecifikácie; príprava podkladov pre tvorbu a aktualizáciu informačných systémov na úrade vlády; výkon činností a príprava ďalších dokumentovsúvisiacich implementáciou projektu podľa pokynu nadriadeného; príprava katalógu požiadaviek/špecifikácií za oblasť monitoringu v prostredí IS; požiadavky na úpravu formulárov pre potreby zberu údajov; špecifikácia tvorby a zberu údajov na úrovni projektov a programu;
zodpovednosť za riadenie úloh, vrátane súvisiacej administratívnej činnosti v gescii Sekcie informačných technológií počas ich celého životného cyklu;
správa nad vypracovaním manažérskej a špecializovanej dokumentácie (vrátane jej priebežného aktualizovania);
správa riadenia procesov zmien (manažment zmenových požiadaviek) a riadenia rizík;
správa nad naplánovaním a riadením testovania, distribúcie a nasadenia releasu;
dohľad a koordinácia nad komunikáciou v rámci interných tímov úloh (členovia interných tímov môžu byť organizačne a kompetenčne zaradení v rámci rôznych útvarov ÚV SR);
zodpovednosť za reportovanie aktuálneho stavu úloh, vrátane stavu dodávaných výstupov;
zodpovednosť za riadenie centrálneho úložiska dokumentácie, vrátane správy a archivácie;
zodpovednosť za komunikáciu s externými dodávateľmi alebo stanovenými zástupcami externých dodávateľov (ich koordinovanie a dohľad voči včasnému dodávaniu jednotlivých častí a výstupov úloh);
koordinácia relevantných útvarov vo vzťahu k pripravovaným alebo vykonávaným auditom a kontrolám;
zabezpečenie súčinnosti pri výkone auditov a kontrol od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu splnenia nápravných opatrení, komunikácia s internými a externými kontrolórmi a audítormi, príprava stanovísk a formulácií nápravných opatrení k zisteniam z auditov a kontrol;
spolupráca pri zabezpečení činností súvisiacich s udržateľnosťou projektov;
za prijímateľa Úrad vlády SR spolupracuje pri činnostiach súvisiacich s implementáciou a udržateľnosťou projektov
spadajúcich do gescie Sekcie informačných technológií v zmysle príslušných legislatívnych noriem alebo zmluvnýchzáväzkov;
samostatné zabezpečovanie odborných agend, výkon čiastkových koncepčných a metodických prác;
príprava a pripomienkovanie právnych dokumentov (zmlúv, rámcových dohôd, servisných zmlúv, zmlúv o dielo, dodatkov,...), ktoré sú súčasťou procesu verejného obstarávania v súvislosti s výkonom agendy sekcie;
príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
monitorovanie interných predpisov ÚV SR súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
príprava návrhov nových interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
príprava návrhov aktualizácie interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
pripomienkovanie všetkých dokumentov zverejnených v internom pripomienkovom konaní;
zabezpečenie procesu interného pripomienkového konania;
zastupovanie sekcie v rozporových konaniach (spolu s gestorom interného predpisu);
príprava legislatívno-právnych stanovísk k účinným právnym dokumentom;
príprava návrhov legislatívnych predpisov (zákonov) v súvislosti s výkonom agendy sekcie;
pripomienkovanie návrhov legislatívnych predpisov (zákonov) v súvislosti s výkonom agendy sekcie;
výkon činností a príprava ďalších dokumentov súvisiacich s činnosťou sekcie podľa pokynu nadriadeného.
V rámci ostatných činností vykonáva:
príprava a pripomienkovanie ostatných právnych dokumentov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
monitorovanie interných predpisov ÚV SR súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
príprava návrhov nových interných predpisov súvisiacich s výkonom agendy sekcie;
Zamestnanecké výhody, benefity
úväzok 37,5 h týždenne
pružný pracovný čas v rámci mesiaca
základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov.
3 dni voľna nad rámec základnej výmery dovolenky navyše
príspevok na vitamínové prípravky a výživové doplnky do 50 € ročne formou nákupných poukážok
príspevok do III. dôchodkového piliera 55 € mesačne
možnosť využívať účelové zariadenia Úradu vlády SR za zvýhodnené ceny
finančné benefity pri významných súkromných udalostiach (životné jubileum, narodenie dieťaťa,...) a pri významných pracovných jubileách
po dohode možnosť home officu (až do 8 dní za mesiac)
možnosť vzdelávať sa v odbornej problematike
Informácie o výberovom konaní
• profesijný štruktúrovaný životopis
• kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
• doklad o ovládaní anglického jazyka na požadovanej úrovni alebo čestné vyhlásenie o ovládaní anglického jazyka na požadovanej úrovni
• písomný súhlas o tom, že úrad môže spracúvať osobné údaje uchádzača v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-nadšenie pre dôsledné riešenie problémov
-otvorenosť učiť sa nové veci a flexibilita
-schopnosť samostatne a aktívne prinášať riešenia veľkou výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Adresa spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 2899/1
813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.vlada.gov.sk//
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/