Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora technického oddelenia (First line support) - dlhodobá študentská brigáda
VNET a.s.
Miesto práce
Nám. hraničiarov 39, Bratislava
Nám. hraničiarov 39, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si rád(a) keď je tvoja práca pestrá a rôznorodá s dynamickými úlohami? Si komunikatívna(y) a rád(a) ľudom pomáhaš ? Ak áno, tak máme pre teba skvelú pracovnú príležitosť, kde svoje nadšenie pre kontakt s ľuďmi dokonale využiješ. Práca ako First line support je ideálnym štartom do technického sveta, kde ťa naučíme IT diagnostike. I keď ti možno chýbajú skúsenosti, ale máš chuť napredovať, u nás je to pravé miesto, kde začať.
Na tejto pozícii sa stretneš najmä s činnosťami, ktoré sú naozaj variabilné:
Budeš ...
• realizovať diagnostiku, analýzu a riešenie technických požiadaviek klientov
• monitorovať zákaznícke linky, zariadenia a systémy za pomoci zverených nástrojov
• pracovať s informačným, procesným a databázovým systémom
• spracovávať požiadavky a pripravovať podklady pre technické oddelenie
• poskytovať profesionálny zákaznícky servis prostredníctvom telefónu, e-mailu a chatu
• analyzovať podnety od zákazníkov, riešiť otázky a ich požiadavky v súlade s našimi internými štandardmi komunikácie
• aktívne spolupracovať naprieč celou spoločnosťou
Do nášho tímu hľadáme niekoho, ako sme my. Hľadáme kandidáta - študenta otvoreného novým výzvam a skúsenostiam, zvedavého, tvorivého, komunikatívneho, empatického, ambiciózneho a vnímavého. Niekoho, s kým bude naša spoločná práca radostná, efektívna a vzájomne obohacujúca.
Na tejto pozícii sa stretneš najmä s činnosťami, ktoré sú naozaj variabilné:
Budeš ...
• realizovať diagnostiku, analýzu a riešenie technických požiadaviek klientov
• monitorovať zákaznícke linky, zariadenia a systémy za pomoci zverených nástrojov
• pracovať s informačným, procesným a databázovým systémom
• spracovávať požiadavky a pripravovať podklady pre technické oddelenie
• poskytovať profesionálny zákaznícky servis prostredníctvom telefónu, e-mailu a chatu
• analyzovať podnety od zákazníkov, riešiť otázky a ich požiadavky v súlade s našimi internými štandardmi komunikácie
• aktívne spolupracovať naprieč celou spoločnosťou
Do nášho tímu hľadáme niekoho, ako sme my. Hľadáme kandidáta - študenta otvoreného novým výzvam a skúsenostiam, zvedavého, tvorivého, komunikatívneho, empatického, ambiciózneho a vnímavého. Niekoho, s kým bude naša spoločná práca radostná, efektívna a vzájomne obohacujúca.
Zamestnanecké výhody, benefity
VNET je spoločnosť s priateľskou atmosférou, ktorá ti rýchlo prirastie k srdcu. Nepoznáme slová nefungujte to alebo nedá sa to - spoločne ako tím dosiahneme cieľ, neúspechy prekonáme a tešíme sa našim úspechom. A teda prečo práve my? Pretože...
• u nás je jednoducho variabilita pracovných úloh – s nami sa nudiť nebudeš!
• máš možnosť pracovať so špičkovými technológiami
• budeš súčasťou mladého zapáleného tímu
• kolegovia ťa budú motivovať a inšpirovať
• budeš mať príležitosť neustále sa vzdelávať a rásť spolu s nami
• máme oddychovú zónu so stolným futbalom, organizujeme skvelé raňajky a zábavné firemné akcie
• u nás je jednoducho variabilita pracovných úloh – s nami sa nudiť nebudeš!
• máš možnosť pracovať so špičkovými technológiami
• budeš súčasťou mladého zapáleného tímu
• kolegovia ťa budú motivovať a inšpirovať
• budeš mať príležitosť neustále sa vzdelávať a rásť spolu s nami
• máme oddychovú zónu so stolným futbalom, organizujeme skvelé raňajky a zábavné firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom/kandidátom ďakujeme za prejavený záujem.
Po našom starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola - osobný pohovor. Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas spoločnosti VNET a.s. na spracovanie osobných údajov, pre účely zaradenia do databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Na osobný pohovor budú pozvaní len uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené kritéria. Odpovede sprostredkujeme len pozvaným kandidátom. Ďakujeme za pochopenie.
Po našom starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola - osobný pohovor. Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas spoločnosti VNET a.s. na spracovanie osobných údajov, pre účely zaradenia do databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení. Na osobný pohovor budú pozvaní len uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené kritéria. Odpovede sprostredkujeme len pozvaným kandidátom. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sme si ťa získali samotným popisom práce, existuje už len niekoľko vecí, ktoré urobia z teba ideálneho člena našej VNET rodiny:
• časová flexibilita (práca je aspoň 3 dni v týždni)
• si schoný(á) rýchlo sa učiť a chápať technické súvislosti
• máš príjemné vystupovanie a komunikácia s ľuďmi je tvojím koníčkom (aj v angličtine)
• vieš si poradiť v stresových situáciach
• nechýba ti samostatnosť a vlastná iniciatíva
• a zároveň rád(a) pracuješ v tíme, lebo bez tohto by sme nevedeli napredovať ako celok ani ako jednotlivec
Do skorého videnia - už len malý krok nás delí od toho, aby si sa stal(a) súčasťou našej VNET rodiny.
• časová flexibilita (práca je aspoň 3 dni v týždni)
• si schoný(á) rýchlo sa učiť a chápať technické súvislosti
• máš príjemné vystupovanie a komunikácia s ľuďmi je tvojím koníčkom (aj v angličtine)
• vieš si poradiť v stresových situáciach
• nechýba ti samostatnosť a vlastná iniciatíva
• a zároveň rád(a) pracuješ v tíme, lebo bez tohto by sme nevedeli napredovať ako celok ani ako jednotlivec
Do skorého videnia - už len malý krok nás delí od toho, aby si sa stal(a) súčasťou našej VNET rodiny.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá vznikla pred viac ako dvadsiatimi rokmi s cieľom poskytovať cenovo dostupný a výkonný internet. Dnes patríme medzi významných hráčov v oblasti biznis internetového pripojenia, disponujeme stovkami kilometrov vlastnej optickej siete a svoje portfólio služieb neustále rozširujeme. Rozvíjame sa ako systémový integrátor a poskytovateľ manažovaných služieb, sústreďujeme sa na poskytovanie cloudových služieb, kyberbezpečnosti a aktívne sa podieľame na výskume a vývoji, najmä v oblasti umelej inteligencie. Najväčšou devízou VNETu sú však naši ľudia, ktorí spojili svoje sily na vytváranie riešení s hlbokým pochopením potrieb zákazníka, individuálnym prístupom a špičkovou podporou vo všetkých smeroch. Spoločne ťaháme za jeden povraz a prinášame na trh inovatívne a zákazníkmi cenené riešenia.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3352246
Dátum zverejnenia: 6.4.2018
2018-04-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: VNET a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou