Charakteristika spoločnosti

La Donuteria

Zobraziť celú charakteristiku
Príbeh značky La Donuteria® začal pred viac ako 7 rokmi vo svete, ktorý sa dnes javí ako vzdialený sen.

Peter Stranak (náš generálny riaditeľ), investičný bankár, ktorý cestuje medzi Londýnom, Zürichom a New Yorkom, pracoval vo svete financií.

Často trávil čas v rôznych mestách a všimol si niečo pozoruhodné na jednej zo svojich ciest do New Yorku – ľudia boli ochotní stáť v rade 20 minút pred jedným konkrétnym obchodom – dokonca aj v silnom daždi! Bolo ťažké pochopiť prečo.

Kolieska v jeho podnikateľskom mozgu sa začali otáčať – aký zázrak by tam mohli predávať? Rozhodol sa, že to vyskúša na vlastnej koži a vstúpil do obchodu – bola to pekáreň na ručne vyrábaná šišky. O pár minút neskôr zistil, že šišky sú najpredávanejším typom sladkostí na svete. Kto by si to bol pomyslel?

Skryť celú charakteristiku