Charakteristika spoločnosti
La Donuteria
Zobraziť celú charakteristiku
Príbeh značky La Donuteria® začal pred viac ako 7 rokmi vo svete, ktorý sa dnes javí ako vzdialený sen.
Peter Stranak (náš generálny riaditeľ), investičný bankár, ktorý cestuje medzi Londýnom, Zürichom a New Yorkom, pracoval vo svete financií.
Často trávil čas v rôznych mestách a všimol si niečo pozoruhodné na jednej zo svojich ciest do New Yorku – ľudia boli ochotní stáť v rade 20 minút pred jedným konkrétnym obchodom – dokonca aj v silnom daždi! Bolo ťažké pochopiť prečo.
Kolieska v jeho podnikateľskom mozgu sa začali otáčať – aký zázrak by tam mohli predávať? Rozhodol sa, že to vyskúša na vlastnej koži a vstúpil do obchodu – bola to pekáreň na ručne vyrábaná šišky. O pár minút neskôr zistil, že šišky sú najpredávanejším typom sladkostí na svete. Kto by si to bol pomyslel?
Skryť celú charakteristiku
Peter Stranak (náš generálny riaditeľ), investičný bankár, ktorý cestuje medzi Londýnom, Zürichom a New Yorkom, pracoval vo svete financií.
Často trávil čas v rôznych mestách a všimol si niečo pozoruhodné na jednej zo svojich ciest do New Yorku – ľudia boli ochotní stáť v rade 20 minút pred jedným konkrétnym obchodom – dokonca aj v silnom daždi! Bolo ťažké pochopiť prečo.
Kolieska v jeho podnikateľskom mozgu sa začali otáčať – aký zázrak by tam mohli predávať? Rozhodol sa, že to vyskúša na vlastnej koži a vstúpil do obchodu – bola to pekáreň na ručne vyrábaná šišky. O pár minút neskôr zistil, že šišky sú najpredávanejším typom sladkostí na svete. Kto by si to bol pomyslel?
Skryť celú charakteristiku